خبرنگاران معاون استاندار ایلام: طرح های سرمایه گذاری باید به موقع تامین آب شوند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ایلام - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری بسیار خوبی در استان در حال ایجاد و راه انداری است که باید تامین آب آنها به موقع انجام گیرد.

خبرنگاران معاون استاندار ایلام: طرح های سرمایه گذاری باید به موقع تامین آب شوند

حیدر نعمتی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آب و فاضلاب استان ایلام و در ارتباط ویدیو کنفرانس با مدیرعامل مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اکنون پروژه های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، گردشگری و خدمات در حال اجرا هستند که انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب با تامین آب این طرح ها در فرایند بهره برداری از آنها همکاری کند.

وی خواستار تامین آب شهر ایلام به ویژه در ایام پیک تابستان شد و اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب می تواند با ارتقای خط لوله از سد چم گردلان دغدغه تامین آب شهفرایندان ایلامی را به عنوان خواسته بحق آنان رفع کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر تامین آب پایدار پایانه مرزی مهران و شهر مهران از محل سامانه گرمسیری و همچنین تسریع در اجرای خط انتقال آب شهر ملکشاهی به عنوان انتظاری که بین مردم این شهرستان ها ایجاد شده است، گفت: با تزریق به موقع اعتبار می توان این طرح ها را به خاتمه رساند.

نعمتی همچنین از مدیرعامل آب و فاضلاب کشور خواست با توجه به اینکه آب 122 روستای ایلام قبل از دولت تدبیر و امید به صورت سیار تامین می شد و اکنون شمار این روستاها به 22 روستا رسیده است اعتبار لازم برای رفع مشکل تامین آب این روستاها را اختصاص دهد.

وی از حسن اعتماد به افراد بومی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شرکت آبفای کشور توجه ویژه ای به استان ایلام از نظر تامین اعتبار برای اتمام طرح های این شرکت را داشته باشد.

در راستای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی طی حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نوراله تیموری به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام منصوب شد.

در این آیین، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با قدردنی از عملکرد مطلوب شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری استان ایلام گفت: خوشبختانه استان ایلام از جمله استان هایی بود که با وجود تمامی مسائل از جمله سیل، زلزله و همچنین بحث اربعین کمترین چالش را در زمینه تامین آب داشته اند که جای تشکر دارد.

جانباز اضافه کرد: در ساختار جدید یکپارچه سازی شرح وظایف در لایه های مختلف تفکیک و تعریف شده است و با توجه به اهمیت آبرسانی و توان افزایی مدیریت واحد شاهد اتفاقات خوب در تسریع خدمات رسانی و عرضه آب سالم و بهداشتی و همینطور پایدار به شهفرایندان عزیز خصوصا حوزه روستایی باشیم.

مدیرعامل جدید آب و فاضلاب ایلام نیز گفت: یکپارچه سازی شرکت های شهری و روستایی باعث خواهد شد فرایند خدمت رسانی بهبود یافته و با این طرح با هدف یکپارچگی تاسیسات، کوچک سازی دولت و مدیریت صحیح تاسیسات و تجهیزات اجرا شده، هیچ وقفه ای برای خدمت رسانی نخواهد داشت.

نورالله تیموری با تاکید بر اینکه واحدهای ارتباط مردمی به منطور پاسخگویی مناسب و بموقع به خواسته های مردم در اولویت واقع شده است، شرح داد: افزایش و ارتباط دوسویه و رعایت حقوق شهفرایندی از مهمترین برنامه های این شرکت است.

وی یادآور شد: مدیریت توامان عرضه و تقاضا و استفاده از همه پتانسیل و ظرفیت از اهم برنامه های این شرکت است که با توجه به گسترش خدمات بخصوص در شرایط کنونی ناشی از کرونا باید سطح وسیعتری از همکاری با مردم ایجاد وبا کسب تجربه از گذشته به آینده بهتر امیدوار باشیم.

نوراله تیموری پیش از این و از سال 93 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 312

به "خبرنگاران معاون استاندار ایلام: طرح های سرمایه گذاری باید به موقع تامین آب شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار ایلام: طرح های سرمایه گذاری باید به موقع تامین آب شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید