خبرنگاران میزان رضایت از کابینه ژاپن به 42 درصد کاهش یافت

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران- خبرنگاران- نظرسنجی شبکه خبری ان اچ کی ژاپن نشان می دهد، نرخ رضایتمندی از کابینه سوگا یوشیهیده نخست وزیر این کشور با 14 واحد کاهش نسبت به ماه گذشته به 42 درصد رسیده است.

خبرنگاران میزان رضایت از کابینه ژاپن به 42 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگاران، بر اساس نتایج این نظرسنجی که شبکه خبری ان. اچ. کی روز سه شنبه آن را منتشر کرد، نرخ نارضایتی از کابینه نیز با 17 واحد افزایش به 36 درصد رسیده است.

بر پایه این گزارش، بیش از 30 درصد پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفته اند که المپیک و پارالمپیک سال آینده باید لغو شوند.

از پاسخ دهندگان پرسیده شد که آیا به نظر آنها بازی های المپیک و پارالمپیک باید در سال 2021 برگزار گردد یا خیر؟ که 27 درصد آنها گفتند که بازی ها باید برگزار گردد. 32 درصد هم گفتند که این بازی ها باید لغو شوند و 31 درصد گفتند که این رویداد باید به تعویق بیافتد.

در نظرسنجی ماه پیش، 40 درصد پاسخ دهندگان گفته بودند که بازی ها باید برگزار شوند، در حالی که 23 درصد هوادار لغو و 25 درصد هوادار به تعویق افتادن آن بودند.

المپیک و پارالمپیک توکیو که قرار بود تابستان 2020 برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تابستان سال 2021 میلادی موکول شده اند.

در خصوص شیوع ویروس کرونا، 85 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی گفتند که نگران ابتلای خود یا اعضای خانواده شان به این ویروس هستند در حالی که 12 درصد پاسخ دادند چنین نگرانی ندارند.

در خصوص نحوه واکنش دولت به شیوع این ویروس هم تا کنون 41 درصد از پاسخ دهندگان آن را مثبت ارزیابی کردند، در حالی که 56 درصد نظر منفی داشتند.

درباره برنامه دولت برای تمدید کمپین سفر برو به منظور یاری به صنعت گردشگری، 12 درصد گفتند که از تمدید این طرح استقبال می نمایند، در حالی که 79 درصد خواهان تعلیق این طرح شدند.

به محض تایید واکسن کرونا از سوی دولت، انجام واکسیناسیون به صورت رایگان برای مردم شروع خواهد شد. در همین رابطه سوالی که پرسیده شده بود آیا واکسن کرونا می زنید یا خیر؟ که 50 درصد پاسخ مثبت و 36 درصد پاسخ منفی دادند.

ویروس کرونا تا کنون در ژاپن 182 هزار و 305 تن را مبتلا نموده است که از این تعداد، دو هزار و 649 تن فوت شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 781

به "خبرنگاران میزان رضایت از کابینه ژاپن به 42 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان رضایت از کابینه ژاپن به 42 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید