تبلیغ شش دانگ کیهان برای دولت: همه چیز در مسیر کارآمدی و منافع مردم و برطرف چالش هاست

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شواهد و قرائن نشان می دهد که دولت در مسیر افزایش کارآمدی، نه از تغییر واهمه دارد و نه ملاحظاتی درباره جابه جایی چهره ها. از نخستین تغییر در دولت، یعنی استعفای وزیر سابق کار، تا امروز یعنی جابه جایی وزیر کشاورزی و رئیس سازمان برنامه، منافع مردم، مسائل کشور و برطرف چالش ها، اصلی است که بر سایر ملاحظات غالب است.

تبلیغ شش دانگ کیهان برای دولت: همه چیز در مسیر کارآمدی و منافع مردم و برطرف چالش هاست

کیهان نوشت: تغییرات صورت گرفته در دولت مردمی طی 20 ماه گذشته نشان می دهد، ملاک سید ابراهیم رئیسی برای انتخاب مدیران، شایسته سالاری و کارآمدی است و بنا ندارد منافع ملی را قربانی منافع جناحی کند.

در حالی که اقدام مثبت و ارزشمند دولت در شایسته سالاری و عدم ترجیح منافع حزبی و جناحی به منافع ملی باز خورد بسیار خوبی در افکار عمومی جامعه داشت، رسانه های طیف مدعی اصلاحات که در دوره 8 ساله گذشته حامی پروپاقرص مدیران اشرافی و ناکار آمد بودند وقیحانه و به صورت هماهنگ به این اقدام دولت حمله نموده و با تعابیری همانند تغییرات در دولت رئیسی روی دور تُند/ کدام وزرا در صف برکناری هستند؟، تغییرات در دولت چه پیامی دارد؟ / اعتراف پاستور به شکست در عمل به وعده ها، دومینوی برکناری و استعفاها در دولت سیزدهم، تردید درباره کارآمدشدن دولت رئیسی با تغییرات کابینه و... کوشش کردند این رویکرد قابل تقدیر دولت مردمی را تخریب نمایند.

این در حالی است که شواهد و قرائن نشان می دهد که دولت در مسیر افزایش کارآمدی، نه از تغییر واهمه دارد و نه ملاحظاتی درباره جابه جایی چهره ها. از نخستین تغییر در دولت، یعنی استعفای وزیر سابق کار، تا امروز یعنی جابه جایی وزیر کشاورزی و رئیس سازمان برنامه، منافع مردم، مسائل کشور و برطرف چالش ها، اصلی است که بر سایر ملاحظات غالب است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1619

به "تبلیغ شش دانگ کیهان برای دولت: همه چیز در مسیر کارآمدی و منافع مردم و برطرف چالش هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ شش دانگ کیهان برای دولت: همه چیز در مسیر کارآمدی و منافع مردم و برطرف چالش هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید