اسلامی: اقدام نشدن بهنگام، موجب دست اندازی های عظیم به انفال و بیت المال شده است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در اجرای قانون زمین شهری و مصوبات دومین جلسه شورای عالی مسکن مورخ 2 دی ماه سال گذشته، قوانین و مقررات به منظور تسهیل، معین تکلیف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی در محدوده و حریم شهرها و همچنین در راستای تکالیف و مأموریت های محوله بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی ظهر امروز تفاهم نامه ای به امضا رسید.

اسلامی: اقدام نشدن بهنگام، موجب دست اندازی های عظیم به انفال و بیت المال شده است

به گزارش خبرنگاران، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در امضای تفاهم نامه میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی، گفت: خارج شدن از فضای بخشی نگری اتفاق میمونی بوده و این خروج به نفع منافع کشور، آیندگان و فرزندانمان در این سرزمین است.

وی مدیریت یکپارچه اراضی و حفاظت از آن ها را از مهم ترین دغدغه های موجود در کشورمان عنوان نمود و اضافه کرد: دغدغه مسکن نیز از دیگر دغدغه های مردم است که با همکاری سایر وزارتخانه ها با وزارت راه و شهرسازی سبب کاهش هزینه سبد خانوار خواهد شد.

عدم اقدام به هنگام، موجب دست اندازی های بزرگی به انفال و بیت المال شده است

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز در امضای تفاهم نامه میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به مسئولیت در مورد انفعال و توسعه، گفت: قطعاً بدون هماهنگی، وحدت رویه و یکپارچگی نمی توانیم مأموریتمان را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: نگاه تعاملی و هماهنگی یک ضرورت همیشه پابرجاست و امیدوارم این مهم بین وزارت جهادکشاورزی و وزارت راه و شهرسازی همیشه پابرجا باشد.

اسلامی با تأکید بر اینکه باید پشتیبان پیشرفت ملی و ضرورت های توسعه باشیم، گفت: صیانت از انفال و جلوگیری از دست اندازی ها یک ضرورت است؛ زیرا بسیاری از دوگانگی ها و عدم اقدام به هنگام، موجب دست اندازی های بزرگی به انفال و بیت المال شده و شاهد زمین خواری های بزرگی هستیم.

اسلامی توضیح داد: عدم وجود سند در وزارتخانه های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی سبب می گردد تا افراد سودجو اقدام به تهیه سند نمایند و ما نتوانیم در محاکم قضایی دفاع کنیم.

وی بابیان اینکه اتحاد، یکپارچگی و همبستگی 2 وزارتخانه سبب برطرف این نقیصه تاریخی خواهد شد، ادامه داد: تقاضا دارم تا در شورای عالی شهرسازی یک نماینده وزارت جهاد کشاورزی به 2 نماینده افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 535

به "اسلامی: اقدام نشدن بهنگام، موجب دست اندازی های عظیم به انفال و بیت المال شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: اقدام نشدن بهنگام، موجب دست اندازی های عظیم به انفال و بیت المال شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید