اجازه نمی دهیم مصوبات سفر های شهرستانی مورد غفلت قرار بگیرند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، استاندار اصفهان با تاکید بر پیگیری مصوبات سفر های شهرستانی گفت: هیچ مصوبه ای از سفر های شهرستانی از روی میز مسئولان و مدیران استان کنار نخواهد رفت.

اجازه نمی دهیم مصوبات سفر های شهرستانی مورد غفلت قرار بگیرند

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان چهاردهمین سفر شهرستانی خود که به شهرستان فریدونشهر رقم خورد؛ در نشست با نخبگان این شهرستان اعلام کرد: شورای اداری در شهرستان ها دیگر مانند گذشته شورای خواب نیست بلکه کوشش می گردد با تعامل، همفکری و همکاری مدیران دستگاه های مختلف، مسائل شهرستان که از قبل احصا شده مطرح و در مورد آن تصمیم گیری گردد تا در نهایت مصوبات در دستور کار ستاد پیگیری مصوبات سفر قرار بگیرد.

او توضیح داد: اجازه نخواهیم داد مصوبات سفر های شهرستانی مورد غفلت قرار بگیرند. ممکن است بعضی مصوبات احتیاج به تامین اعتبار و پشتیبانی داشته باشند، اما مصوبه ای از روی میز مسئولان و مدیران استان کنار نخواهد رفت.

استاندار اصفهان در مورد حمایت از ورزشکاران شاخص شهرستان که از دغدغه های نخبگان شهرستان فریدونشهر بود، بیان کرد: حمایت از ورزشکاران و نخبگان ورزشی از وظایف استان و دستگاه های مربوطه است؛ از طرفی احتیاج است فعالان شهرستان استعداد های ورزشی را دریابند و با همکاری و هم افزایی که در شهرستان اتفاق می افتد شاهد رشد و توسعه ورزش و روحیه قهرمانی باشیم.

مرتضوی در پاسخ به نگرانی نخبگان مبنی بر تهاجم فرهنگی ناشی از توسعه گردشگری، گفت: یکی از ظرفیت هایی که رسول مکرم اسلام (ص) برای ترویج دین مبین اسلام بهره گرفتند؛ ظرفیت گردشگری بود که با حضور در قبایل و گروه های مختلف افراد را به دین اسلام دعوت می کردند این نشانه اهمیت این موضوع است و فرصت هایی که می توانیم به دست بیاوریم را به ما یادآوری می نماید.

استاندار اصفهان با تاکید بر سناریونویسی و فرهنگ سازی در حوزه گردشگری بیان کرد: کار فرهنگی زمان می برد. اما همانگونه که که بزرگتر ها اوایل انقلاب پا به پای ما می آمدند تا مسائل را به ما تفهیم نمایند باید به همین نحو عمل کنیم تا فرهنگ سازی به درستی شکل بگیرد.

مرتضوی اظهار کرد: باید برای هر کاری سناریو داشته باشیم اگر با این نگاه پیش برویم صنعت گردشگری می تواند به اقتصاد شهرستان و استان یاری کند از طرفی باتوجه به فرهنگ اصیل و غنی که در شهرستان وجود دارد می توان به توسعه فرهنگ منطقه امیدوار بود.

او با تاکید بر فرهنگ کار جهادی در مدیران استان و شهرستان، بیان کرد: به دستگاه ها تاکید نموده ایم تا بدانند در یک اردوی جهادی بی وقفه قرار دارند و باید قدر این فرصت را بدانیم و به برترین نحو مسائل مردم را سامان دهیم.

استاندار اصفهان با اشاره به تقویت فعالیت های مجاهدانه در مدیران و مسئولان، اعلام کرد: فعالیت جهادی بایستی در چارچوب خود تعریف گردد و زمانی که فعالیتی به وسیله گروه های جهادی آغاز می گردد به خوبی نیز به سرانجام برسد.

مرتضوی داشتن نظم و انضباط در کار های جهادی را ضروری دانست و گفت: با هدف منظم و همسو کردن گروه های جهادی نگاهی در استان شکل گرفته تا گروه های جهادی را متمرکز کنیم و با سیاست گذاری های مناسب حرکت جهادی گروه های مختلف هم افزا باشد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1537

به "اجازه نمی دهیم مصوبات سفر های شهرستانی مورد غفلت قرار بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه نمی دهیم مصوبات سفر های شهرستانی مورد غفلت قرار بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید