آموزش تمامی فراگیران در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی لازم است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر ضرورت توجه به آموزش تمامی فراگیران رشته های علوم پزشکی در دوران کرونا تاکید نمود.

آموزش تمامی فراگیران در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی لازم است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در ملاقات با روسای مراکز پزشکی و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به جمعیت تحت پوشش و آمار بستری و پذیرش بالای بیماران کرونایی در دانشگاه از زحمات شبانه روزی آنان در درمان بیماران از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز قدردانی کرد.

توجه به آموزش همپای درمان در مراکز پزشکی در ایام شیوع کرونا

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به کوشش های روسا و اساتید مراکز پزشکی در راستای پیشبرد آموزش در دوران شیوع کرونا یادآور شد: مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه همگام با کوشش برای درمان بیماران مبتلا به کووید 19 از آموزش نیز غافل نشده و پا به پای درمان در عرصه آموزش نیز برای ارتقای علمی و یادگیری فراگیران فعالانه کوشش کردند که شایسته تقدیر است.

به گفته صدوقی از ابتدای شیوع کرونا اساتید و روسای مراکز نهایت همکاری را برای ادامه فرایند آموزش داشتند؛ چنان که بخش های رزیدنتی فعالانه به کار خود ادامه داده و بسیاری از دستیاران در درمان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان یاری کردند و همچنین انترن ها و استاژر ها نیز در مراکز برای تداوم یادگیری و آموزش خود حضور پیدا می نمایند.

وی بحث واگذاری بخش های آموزشی را به عنوان معضلی برشمرد که از 20 سال پیش مطرح شد و با فراز و نشیب و شدت و ضعف هایی همراه بوده است و با اشاره به این که گاهی مراکز به دلیل مشکلاتی مجبور به واگذاری بعضی بخش ها هستند تاکید نمود: در واگذاری بخش های آموزشی باید دقت ویژه صورت گیرد تا مبادا لطمه و خدشه ای به آموزش وارد گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به ضرورت بازنگری بحث واگذاری ها، آنالیز ویژه و ارزیابی کارآمدی و اثربخشی واگذاری های قبلی برای برنامه ریزی و تصمیم سازی در این خصوص را الزامی دانست.

تاکید بر ضرورت توجه به آموزش تمامی فراگیران رشته های علوم پزشکی

صدوقی ادامه داد: با توجه به این که علاوه بر دانشجویان پزشکی، فراگیران سایر دانشکده ها از جمله پرستاری و مامایی، تغذیه، پیراپزشکی، توانبخشی و... نیز برای دریافت آموزش ها و مهارت های لازم در مراکز پزشکی حضور می یابند، توجه به آموزش فراگیران تمامی رشته های علوم پزشکی در مراکز لازم است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خواهان همکاری ویژه روسای مراکز با اساتید و دانشجویان تمامی رشته های گروه پزشکی شد تا مبادا آموزش در سایر رشته های وابسته به پزشکی مغفول واقع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 615

به "آموزش تمامی فراگیران در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تمامی فراگیران در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید