گلزنی که گل نمی زند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، پرسپولیسی ها بالاخره با یک مهاجم خارجی قرارداد بستند تا این جست وجوی طولانی را به سرانجام برسانند.

گلزنی که گل نمی زند

پرسپولیسی ها بالاخره با یک مهاجم خارجی قرارداد بستند تا این جست وجوی طولانی را به خاتمه برسانند. ساعتی بعد از لغو شدن توافق با فیلیپه کایسدو، این باشگاه با نبیل باهویی به توافق رسید. این روزها، پرسپولیس آنقدر درگیر خرید مهاجم خارجی شده بود که ظاهرا کیفیت این مهاجم، دیگر برایشان آنقدرها مهم به نظر نمی رسید. در این تابستان، نام های بزرگی مثل استیون یووتیچ یا آنتونی مودست در اطراف این باشگاه شنیده می شد اما در نهایت بازیکنی نه چندان سرشناس از سوئد، رسما به جمع قرمزهای تهران پیوست.

نبیل، راه نجات؟

نبیل باهویی، از والدینی مراکشی در سوئد متولد شده است. با این حال او تجربه زیادی از بازی در تیم ملی این کشور ندارد و تنها در یک مقطع بسیار کوتاه به تیم ملی سوئد دعوت شده است. او فوتبالش را در لیگ سوئد آغاز کرد و در ترکیب باشگاه ای.آی.کی، درخشش نسبتا قابل توجهی داشت. او سپس به لیگ عربستان رفت تا برای باشگاه الاهلی بازی کند. اتفاق بزرگ زندگی نبیل، یک سال بعد با انتقال به هامبورگ رقم خورد. با این حال او فقط 7 بار برای این تیم بازی کرد و هیچ گلی نزد. این بازیکن سپس در لیگ های سوئیس و هلند هم بازی کرد و دوباره برای 3 فصل به تیم سابقش در سوئد برگشت. نبیل سال قبل نیز در عضویت باشگاه القطر در کشور قطر بوده است.

این مهاجم گل نمی زند

باهویی یک مهاجم 32 ساله و نسبتا سریع است. نکته منفی درباره او اما آمار بسیار ضعیف گلزنی این بازیکن است. او از سال2019 تا به امروز، در 43 بازی فقط 9 گل به ثمر رسانده است. این آماری نیست که قابل قبول به نظر برسد. از یاد نبریم که او در لیگ ستارگان قطر هم هیچ گلی نزد. با این حال یحیی امیدوار است این مهاجم، در فوتبال ایران بدرخشد و روزهای خوبی را در ترکیب پرسپولیس سپری کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1677

به "گلزنی که گل نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزنی که گل نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید