کلانتری: تیمی نیستیم که به 14 بازیکن وابسته باشیم

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی از عملکرد شاگردانش برابر پیکان تمجید کرد.

کلانتری: تیمی نیستیم که به 14 بازیکن وابسته باشیم

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان که با رجحان یک بر صفر تیم شیرازی انتها یافت، اظهار کرد: می دانستیم بازی سخت و پرفشاری داریم زیرا این تیم به راحتی در صدر قرار نداشت. به لطف کوشش و کوشش بازیکنان پیروز شدیم با آنالیزی که داشتیم، پیکان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و روی ضدحملات برنامه داشتیم. در همان نیمه اول توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم قابل پیش بینی بود که حریف در خانه، ما را تحت فشار بگذارد و رو به بازی مستقیم و ارسال از کناره ها بیاورد. خط هافبک و خط دفاع عملکرد خوبی داشتند و با وجود تحت فشار بودن، عملکرد خوبی داشتند. سه تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشتیم که جزو بازیکنان اصلی ما بودند و در پی وقت کشی نبودیم.

کلانتری در خصوص دوندگی زیاد بازیکنان تیمش گفت: ما شاکریم که تیم ما به 14 نفر وابسته نیست و تیمی 23 نفره هستیم. 4 بازیکن جوان داریم که به زودی از آن ها رونمایی می شود و کل کشور درباره آن صحبت خواهند کرد. سیروان قربانی که یکی از بهترین بازیکنان ماست، نداشتیم و چند بازیکن ما هم غایب بودند. دوندگی، خصیصه تیم ماست و هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص شرایط میزبانی ورزشگاه خانگی شان گفت: اولین کسی که از شرایط زمین چمن حافظیه ضرر می بیند، ما هستیم. روی همین چمن هم کار شده و روز به روز بهتر می شود اما از 2 ماه دیگر که زمین پارس آمده شود، سعی می کنیم در آن زمین از حریفان میزبانی کنیم .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1285

به "کلانتری: تیمی نیستیم که به 14 بازیکن وابسته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: تیمی نیستیم که به 14 بازیکن وابسته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید