مطهری: نادر محمدی را خودم به پیکان بردم ، ترسی از حریف نداریم؛ آن ها باید نگران قدرت ما باشند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مربی پرسپولیس گفت: مربیان در فوتبال سبک های مختلفی دارند که همه آنها ارزشمند هستند و هرکس با توجه به احتیاج و ابزاری که دارند تاکتیک خود را انتخاب می نمایند.

مطهری: نادر محمدی را خودم به پیکان بردم ، ترسی از حریف نداریم؛ آن ها باید نگران قدرت ما باشند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: ابتدا جا دارد بار دیگر در گذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت بگویم و هیچ موقع یاد و خاطره آنها از ذهن و جسم و روح ما بیرون نمی رود و همواره یادشان خواهیم بود. در خصوص بازی فردا باید بگویم خودم نزدیک 3 سال در پیکان مربی بودم و کنار آقای جلالی حضور داشتم و خوشحالم می بینم جوانانی که آن زمان آوردیم کنار تیم بزرگسالان برای پیکان در حال حاضر بازی می نمایند. همواره این تیم آموزشگاه خوب و قوی داشته که نمونه اش نادر محمدی که آن زمان از امیدهای مقاومت به پیکان آوردم که الان شده بهترین اوت انداز لیگ. البته که ما خودمان بهترین خط دفاع لیگ را داریم و همواره سعی کردیم خودمان سبک و شیوه بازی مان را به حریف دیکته کنیم و نگرانی نداریم بابت این موضوع.

وی اضافه نمود: با وجود احترام برای پیکان باید بگویم آنها باید برای تاکتیک تیمی ما فکر نمایند و با آن مقابله نمایند. تیم پیکان زحمتکش و دونده است و دست کم دریافت این تیم تنبیه سختی برای ما خواهد داشت و ما به خوبی به این موضوع واقف هستیم و می دانیم چطور از سبک بازی و دوندگی آنها مراقبت کنیم. ما سه هفته پیاپی است که در حال بردن هستیم و باختی که به آلومینیوم دادیم درس های زیادی به ما داد و روی نقاط ضعفمان خیلی حرفه ای کار کردیم و توانستیم آنها را رفع نموده و در بعضی آیتم ها آن را ارتقا دهیم و در نهایت اینکه قهرمانی نیم فصل جز اهداف کوتاه مدت ولی ارزشمند ماست. مثل این میماند که ما زودتر برای قهرمانی در آسانسوری قرار گرفتیم و در سرانجام فصل برای رسیدن به طبقه 30 ام شما 2-3 طبقه بالاتر از رقیب قرار خواهید گرفت ولی باید مراقب باشید در آسانسور کلید اشتباهی نزنید چون آنوقت است که رقبا به ما برسند و مارا پایین بکشند. باید با هوش و تمرکز بالا کار کنیم و قهرمانی نیم فصل و در سرانجام قهرمانی فصل را به طرفداران هدیه دهیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: مربیان در فوتبال سبک های مختلفی دارند که همه آنها ارزشمند هستند و هرکس با توجه به احتیاج و ابزاری که دارند تاکتیک خود را انتخاب می نمایند. پیکان سبک بازی مستقیم را در دستور کار دارد همراه با جمع کردن توپ های سوم و در نهایت اوت دستی که قابلیتش را دارند و از آن استفاده می نمایند. ما برنامه ریزی کردیم ولی بازهم در صحبت های قبلی گفتم آنها باید به تاکتیک و سبک بازی ما فکر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 889

به "مطهری: نادر محمدی را خودم به پیکان بردم ، ترسی از حریف نداریم؛ آن ها باید نگران قدرت ما باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: نادر محمدی را خودم به پیکان بردم ، ترسی از حریف نداریم؛ آن ها باید نگران قدرت ما باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید