چه کسی جواب این فاجعه در باشگاه پرسپولیس را می دهد؟

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، درست در همان برنامه تلویزیونی که محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خبر از عقد قرارداد با آنتونی استوکس بازیکن ایرلندی اما بسیار پرحاشیه را داد می شد حدس زد که این باشگاه وارد چالش جدی خواهد شد. استوکس که رزومه خوبی در تیم تراکتور نداشت به عنوان یک خرید هیجان انگیز به طرفداران پرسپولیس معرفی گردید هر چند که در ادامه به صورت دیگری طرفداران این باشگاه را هیجان زده کرد! او حالا پای خود را بیخ گلوی پرسپولیس گذاشته تا بتواند 86 هزار دلار ناقابل دیگر را از خزانه این باشگاه بردارد، آن هم در حالی که اگر او را بی اثرترین بازیکن چند سال اخیر پرسپولیس بنامیم پر بیراه نگفته ایم.

چه کسی جواب این فاجعه در باشگاه پرسپولیس را می دهد؟

استوکس از پرسپولیس شکایت کرد و این در حالی است که باید اتفاق برعکس رخ می داد چرا که او در اقدامی عجیب اردوی پرسپولیس را ترک کرد. اما به جای اینکه سرخ ها از او طلبکار باشند حالا او در پی پولی است که هیچ زحمتی بابت او نکشیده است.

این مهاجم در همان ابتدای ورود به این باشگاه 150 هزار دلار از مبلغ قراردادش را دریافت کرد اما پس از بازی پرسپولیس مقابل شارجه در امارات ماند و دیگر به تهران برنگشت.

این بازیکن فقط 63 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد که به عبارتی او برای هر دقیقه بازی در پرسپولیس رقمی حدود 4 هزار دلار دریافتی داشته است! استوکس حالا در پی به جای مانده مبلغ قراردادش است تا ضربه 230 هزار دلاری به پرسپولیس بزند.

زمانی که انصاری فرد قرارداد استوکس را امضا کرد او را برترین خرید تاریخ باشگاه پرسپولیس در بین بازیکنان خارجی مطرح کرد، اما این بازیکن نه تنها به تعهداتش عمل نکرد بلکه به فسخ قرارداد با پرسپولیس راهی تیم لیون گستون در اسکاتلند شد که البته آنجا هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. حالا باشگاه پرسپولیس در روزهایی که باید بخشی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند، با یک جریمه دیگر روبه رو شده و مجبور است برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی این پول را بپردازد.

در این بین تعیین نیست که باید چه کسی در مورد این فاجعه جوابگو باشد، هر چند که به نظر می رسد جوابگویی در این خصوص در میان نیست که اگر بود از این دست قراردادهای عجیب و پرضرر در فوتبال ایران شاهد نبودیم، اما همین حالا باشگاه پرسپولیس علاوه بر پرداخت پول به استوکس باید حدود 950 هزار دلار هم به رادوشویچ بپردازد! بدون شک ورود نهادهای نظارتی به چنین پرونده هایی اهمیت بالایی دارد اما آن چیزی که مهمتر است این است که با مسببان فجایعی به این شکل برخورد گردد. چرا باید در شرایط مالی این روزهای کشورمان بازیکنی به ایران بیاید که دقیقه ای 4 هزار دلار هزینه بردارد آن هم بدون کوچکترین فایده!

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1453

به "چه کسی جواب این فاجعه در باشگاه پرسپولیس را می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی جواب این فاجعه در باشگاه پرسپولیس را می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید