پیغام تشکر محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد از علیرضا زاکانی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، محمد مهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پیامی از علیرضا زاکانی (شهردار تهران) جهت همراهی در برنامه های بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و توجه به موضوع ترویج سنت حسنه کتابخوانی و معرفی کتاب های فاخر و نویسندگان پرتلاش عرصه ادبیات ایران، تشکر کرد.

پیغام تشکر محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد از علیرضا زاکانی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن این پیغام آمده است:

جناب آقای دکتر زاکانی

شهردار محترم تهران

با سلام و احترام

توسعه و ترویج ابزار دانایی، دنیا را زیباتر و آکنده از امید و مهر می سازد. کتاب و کتابخوانی راز مانایی و تقویت اندیشه انسانی است که پرداختن به آن ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر در دنیا پر چالش امروز است.

بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در اولین سال دولت سیزدهم به کار خود سرانجام داد و عنایت و لطف خداوند متعال و همراهی دلسوزان و دغدغه مندان فرهنگ، موجب شد تا کار های بزرگی در پهنه کشور عزیزمان صورت پذیرد.

اقدام انقلابی شهرداری تهران در اختصاص بیش از 600 تابلو، عرشه و بیلبورد به موضوع ترویج سنت حسنه کتابخوانی و معرفی کتاب های فاخر و نویسندگان پرتلاش عرصه ادبیات ایران در طول هفته کتاب، از این جمله است که نشان از نگاه و اهتمام جدی مدیران شهری به این فراوری ارزشمند فرهنگی دارد.

بدین وسیله از اینکه تاکیدات رهبر معظم انقلاب در پرداختن به امر کتاب و کتابخوانی اجابت شد و با کاری شایسته، عطر نام و نشان کتاب های خوب و نویسندگان آن ها را در پهنه تهران بزرگ گستراندید، از شما ممنونم.

برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم عزیز و شریف تهران، در کنار شما هستیم.

محمد مهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1336

به "پیغام تشکر محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد از علیرضا زاکانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تشکر محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد از علیرضا زاکانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید