ماجرای باگ عجیب توییتر چیست؟ ، ظاهر شدن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین کاربران

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، بعضی از کاربران توییتر گزارش داده اند که با یک باگ عجیب رو به رو شده اند. باگی که بر اساس آن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین خود دریافت می نمایند.

ماجرای باگ عجیب توییتر چیست؟ ، ظاهر شدن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین کاربران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اشکال تازه توییتر باعث شده بسیاری از کاربران سردرگم شوند و بین توییت های ناشناسی که تمایلی به دریافتشان نداشتند گیر بیفتند.

درواقع تعدادی از کاربران توییتر شکایت نموده اند که مرتب توییت هایی دریافت می نمایند که به وسیله افرادی که اصلا دنبالشان ننموده اند بازتوییت می شوند.

بر اساس گزارش های اولیه، این مشکل کاربران اندرویدی را درگیر نموده و تا این لحظه هیچ یک از کاربران ios در خصوص این مشکل اظهار نظر ننموده است. مشکل توییتر با بعضی باگ های مشابه هر چند وقت یکبار ظاهر می گردد و این موضوع نشان می دهد توییتر با وجود گذشت نزدیک به 13 سال از تولدش هنوز هم مشکلاتی زیرساختی دارد.

توییتر در سال 2006 به وسیله جک دورسی طراحی شد و از زمان آغاز فعالیتش تا کنون نیز تغییر و تحولاتی گسترده را پشت سر گذاشته است. برای مثال تعداد کاراکترهایی که می توانید در توییتر تایپ کنید ارتقاء یافته است. اما به نظر می رسد در کنار همه این تغییر و تحولات هنوز هم باگ ها راه خود را برای چاله اندازی در مسیر توییتر پیدا می نمایند.

این شرکت در نخستین واکنش به باگ تازه می گوید که برچسب های نادرست باعث بروز این مشکل شده است و بنابراین کاربران اندرویدی توییت هایی را مشاهده می نمایند که به نظر می رسد اصلا نمی دانند از کجا پیدا شده اند. توییتر تاکید نموده تیم مهندسان این شرکت در حال اشکال یابی سیستم هستند و این مشکل را طی چند روز آینده به سرعت حل می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1563

به "ماجرای باگ عجیب توییتر چیست؟ ، ظاهر شدن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای باگ عجیب توییتر چیست؟ ، ظاهر شدن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید