سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق&zwnjمدار 24 آذر ماه در دانشگاه تهران برگزار می&zwnjشود

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، کنفرانس، سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار، آذر 99 24 آذر 1399در دانشگاه تهران برگزار می گردد.

سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق&zwnjمدار 24 آذر ماه در دانشگاه تهران برگزار می&zwnjشود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کنفرانس، سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار با هدف تبیین و گسترش اخلاق حرفه ای و تحقق دانشگاه اخلاق مدار، روز 24 آذر ماه به صورت برخط در دانشگاه تهران برگزار می نماید.

آیین افتتاحیه این همایش از ساعت 8:30 تا 10 و بخش اول ارائه مقاله ها از ساعت 10 تا 12 و بخش دوم 13 تا 15 برگزار می گردد. جزییات برنامه همایش در سامانه ethics.ut.ac.ir متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان برای شرکت در همایش می توانند با استفاده از نرم افزار ادوب کانکت به وسیله این لینک vclas9.ut.ac.ir/ethics99 اقدام نمایند.

اهداف همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار، شامل: ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اخلاقی به عنوان بنیادی ترین پایه در اخلاق حرفه ای؛ تبیین و گسترش اخلاق حرفه ای در سطح دانشگاهیان؛ ارائه راه حل های عملی برای تقویت و ترویج اخلاق در بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان؛ ترویج اخلاق در آموزش، پژوهش، فضای مجازی و مسئولیت های اجتماعی نسبت به جامعه؛ طراحی الگوی مسئولیت پذیری اخلاقی دانشگاهی و نقش آفرینی دانشگاه در تعالی اخلاقی جامعه است.

محور های همایش نیز شامل مبانی، مؤلفه ها و ویژگی های دانشگاه اخلاق مدار؛ اخلاق حرفه ای در نظام آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری دانشگاه؛ مسئولیت اخلاقی دانشگاه نسبت به جامعه؛ راه حل های عملی رشد اخلاقی دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 753

به "سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق&zwnjمدار 24 آذر ماه در دانشگاه تهران برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق&zwnjمدار 24 آذر ماه در دانشگاه تهران برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید