خبرنگاران نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری اقامه شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شهرکرد-خبرنگاران- همزمان با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، نماز این عید روز یکشنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

خبرنگاران نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری اقامه شد

به گزارش خبرنگاران، سال جاری نماز عید سعید فطر در چهارمحال و بختیاری همانند سالهای گذشته برگزار نشد و این نماز با حضور امام جماعت، در بعضی از مساجد با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار گردید.

براساس این گزارش، این نماز در مساجد اعلام شده از سوی فرمانداری های استان با رعایت پروتکلهای بهداشتی با فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

در نماز عید سعید فطر در شهرکرد که همه ساله در مقابل مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شد، سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در 14 مسجد با موضوع امام جماعت مساجد برگزار شد.

سال جاری به دلیل شیوع کرونا نماز عید فطر در مساجد جامع، حسینیه اعظم،صاحب الزمان(عج)، حضرت قاسم(ع)، فاطمه الزهرا ، النبی (س)، امام علی (ع)، امام جواد(ع) و همچنین مدرسه امام خمینی(ره) ، دبستان شریعتی ، دبستان رضوی و دبستان شاهد و دبیرستان نیایش، برگزار شد.

نمازگزاران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز به همراه خود مهر، سجاده، دستکش، ماسک و زیرانداز همراه داشتند.

همچنین با توجه به برگزاری نماز عید فطر در بعضی از مساجد، سال جاری 725پایگاه ثابت و سیار از سوی کمیته امداد امام فطریه مردم این استان را جمع آوری کرد.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا به بیشتر کشورهای دنیا سرایت نموده و سازمان بهداشت دنیای رابران داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوه ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 414

به "خبرنگاران نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری اقامه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری اقامه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید