تعطیل بودن مراکز آب درمانی اردبیل تا اطلاع ثانوی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ایرنا/ براساس سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، تعطیل بودن مراکز آب درمانی اردبیل تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

تعطیل بودن مراکز آب درمانی اردبیل تا اطلاع ثانوی

داستان چیست؟

دکتر شهرام حبیب زاده در جریان سفر به شهرستان سرعین گفت: تصمیم درباره بازگشایی آبهای گرم استان با توجه به شرایط خاص در اختیار ستاد ملی کرونا بوده و با سفید شدن شرایط منطقه در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کشوری منطقه توریستی سرعین و اینکه سالانه جمعیت شناوری میلیونی در این شهرستان حضور می یابند، در صورت عدم تعطیلی آبگرم ها و صنوف مختلف، این شهرستان تبدیل به مرکز انتشار کرونا شده و کنترل آن غیرممکن بود و به همین خاطر، با تصمیم ستاد ملی کرونا و تصمیمات وزارتی، بنابر این شد که کسب و کارهای این شهر از جمله آب های گرم معدنی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

وی با قدردانی از اهالی، کسبه و متولیان آبگرم های شهرستان سرعین در همکاری مناسب در این زمینه گفت: بسیار متاسف هستیم که با بروز کرونا اصناف و اهالی سرعین دچار ضرر و زیان هنگفت اقتصادی و اقتصادی شده اند.

او با اشاره به کمبود فضای بهداشت و درمانی در سرعین بیان نمود: در نقشه تفصیلی شهر سرعین، 30 هزار متر مربع زمین با کاربری بهداشتی درمانی پیش بینی شده است.

حبیب زاده اضافه نمود: بخاطر توریستی بودن منطقه و با توجه به ضرورت موضوع یک دستگاه سونوگرافی برای سرعین اختصاص یافته و بزودی در مرکز جامع خدمات سلامت شهر راه اندازی خواهد شد.

سرعین در 27 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است. این شهرستان با داشتن آبهای معدنی متنوع گرم و سرد یکی از مهمترین مناطق گردشگری کشور هست.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 449

به "تعطیل بودن مراکز آب درمانی اردبیل تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعطیل بودن مراکز آب درمانی اردبیل تا اطلاع ثانوی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیل بودن مراکز آب درمانی اردبیل تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید