ترامپ: حاضرم با مادورو ملاقات کنم

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با آکسیوس از تردید درباره مشروعیت بخشیدن به خوان گوایدو رهبر اپوزیسیون ونزوئلا اطلاع داد و اظهار داشت که آماده ملاقات با نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور است.

ترامپ: حاضرم با مادورو ملاقات کنم

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

وی در این باره گفت: شاید به ملاقات با مادورو فکر کنم. او هم مایل به انجام این ملاقات است و من هم هیچ وقت با این مسئله مخالف نبوده ام. می دانید که به ندرت با ملاقات کردن مخالفت می کنم.

ترامپ همچنین اضافه کرد که دیگر اعتماد چندانی به گوایدو ندارد که به رغم حمایت آمریکا، از به دست دریافت کنترل مجلس ونزوئلا ناکام ماند.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا از بابت اینکه به پیروی از جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، از گوایدو حمایت نموده، پشیمان است نیز اضافه کرد: نه دقیقاً. اما واقعاً از آنچه در ونزوئلا می گذشت، ناراضی بودم.

لازم به ذکر است ترامپ در حالی از احتمال ملاقات با مادورو صحبت می نماید که مایک پمپئو وزیر خارجه دولت وی و همچنین مایک پنس معاون ریاست جمهوری، وقت و انرژی زیادی صرف مقابله با دولت مشروع کاراکاس و دفاع از گوایدو نموده اند.

این در حالی است که بولتون هم در کتاب جدید خود با عنوان اتاقی که در آن رخ داد، می گوید از نظر ترامپ، گوایدو برخلاف مادورو فردی ضعیف تلقی می شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 461

به "ترامپ: حاضرم با مادورو ملاقات کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: حاضرم با مادورو ملاقات کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید