افشای طراحی گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تا به امروز شایعات بسیاری درباره نسل نو گوشی پرچمدار Samsung Galaxy S22 Ultra و طراحی آن به بیرون درز نموده اما اخیراً تصاویری از قاب محافظ اصلی این گوشی منتشر شده که در نهایت می تواند طراحی رسمی آن را تأیید کند.

افشای طراحی گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی نسل بعدی تلفن هوشمند گلکسی S22 Ultra خود در اوایل سال آینده است اما قبل از اعلام رسمی، جزئیات مربوط به این دستگاه آینده همچنان در فضای مجازی ظاهر می گردد. در تازهترین مورد از این درز اطلاعات، وبسایت gizmochina به تصاویر رندری از قاب اصلی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S22 Ultra به وسیله کارخانه های سازنده در کشور چین دست یافته است که می تواند طراحی های افشا شده قبلی از این گوشی را تأیید کند.

این طراحی تغییر قابل ملاحظه ای نسبت به مدل های قبلی سامسونگ ندارد، اما گویا قرار است با چندین ویژگی و عملکرد گوشی های سری Note عرضه گردد. بر خلاف نسل فعلی گلکسی S21 که از قلم S Pen پشتیبانی می نماید اما جایی برای اتصال آن به دستگاه تعبیه نشده، گوشی تازه گلکسی اس 22 اولترا با قرار دادن شکاف S Pen در خود دستگاه، شاهد تغییری اساسی بوده است. بر اساس گزارشات قبلی، Galaxy S22 Ultra همچنان از نمایشگر مشابه 6.8 اینچی نسبت به نمونه قبلی خود برخوردار خواهد بود. این دستگاه دارای پنل AMOLED است که از نرخ تتازه بسیار بالا پشتیبانی می نماید. ضخامت این گوشی هم حدود 8.9 میلی متر است و دارای ابعاد 163.2 در 77.9 در 8.9 میلی متر است.

در پشت گوشی، جزیره دوربین دارای چهار لنز و یک فلاش LED است. این تلفن هوشمند دارای پورت USB Type-C، درگاه بلندگو و میکروفون در پایین است. درست مانند مدل سال گذشته، Galaxy S22 Ultra آینده هم از S-Pen پشتیبانی می نماید که محفظه آن در کنار مشبک بلندگو در پایین قرار می گیرد. این تلفن مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 898 5G است در حالی که در بعضی منطقه ها این تلفن از چیپست Exynos 2200 خود شرکت با پردازنده گرافیکی AMD mRDNA استفاده می نماید. یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی هم وجود خواهد داشت. بعلاوه انتظار می رود این گوشی دارای یک جفت لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو باشد که یکی از آنها لنزهای پریسکوپ با زوم اپتیکال 10 برابر است.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1225

به "افشای طراحی گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای طراحی گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید