اعلام امادگی پاریس برای همکاری با دولت جدید آمریکا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، وزیر خارجه فرانسه در واکنش به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد، اروپا و آمریکا به یک رابطه جدید احتیاج دارند و پاریس آماده همکاری با دولت جدید واشنگتن است.

اعلام امادگی پاریس برای همکاری با دولت جدید آمریکا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، وزیر خارجه فرانسه اعلام نمود که این کشور فارغ از اینکه چه فردی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گردد، آماده همکاری با دولت جدید این کشور است.

به گزارش رویترز، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه روز پنجشنبه (امروز) درباره روابط این کشور و اروئپا با آمریکا بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور اظهارنظر کرد.

این مقام ارشد فرانسوی اعلام نمود، فارغ از اینکه چه کسی برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گردد، واشنگتن و اتحادیه اروپا به ایجاد یک رابطه جدید فراآتلانتیکی احتیاج دارند.

وزیر خارجه فرانسه توضیح داد: ما (اتحادیه اروپا و آمریکا) باید یک رابطه فراآتلانتیکی جدی بسازیم، رابطه ای که یک مشارکت جدید خواهد بود.

لو دریان همچنین اعلام نمود که فرانسه هر چه اتفاق بیافتد و هر کسی که انتخاب گردد، (آماده همکاری) با دولت جدید ایالات متحده است.

اظهارنظر این مقام ارشد فرانسوی در حالی مطرح شده که پیش از این به دنبال تنش های پس از انتخابات ریاست جمهوری و اعلام پیروزی جو بایدن و دونالد ترامپ از یک سو و همچنین تاکید رئیس جمهور آمریکا بر تقلب گسترده در این کشور وزیر دفاع آلمان درباره اوضاع آمریکا هشدار داد.

آنه گرت کرامپ-کارن باوئر وزیر دفاع آلمان گفته بود: اوضاع در ایالات متحده در حالت انفجاری است و ممکن است این اوضاع به بحران قانون اساسی منتهی گردد

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 645

به "اعلام امادگی پاریس برای همکاری با دولت جدید آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام امادگی پاریس برای همکاری با دولت جدید آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید