اخباری: صحبت از وقت تلف کردن ماشین سازی ناجوانمردانه است، بازیکنانم به خودباوری رسیدند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز این ادعا را که شاگردانش در ملاقات مقابل سایپا دنبال وقت تلف کردن بودند، رد کرد.

اخباری: صحبت از وقت تلف کردن ماشین سازی ناجوانمردانه است، بازیکنانم به خودباوری رسیدند

به گزارش خبرنگاران، محمدسعید اخباری پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال سایپا گفت: بازی مقابل سایپا بازی تاکتیکی و خوبی از جانب هر دو تیم بود. ما می دانستیم سایپا بازیکنان تأثیرگذار خوبی دارد که می توانند جریان بازی را عوض نمایند. این تیم به خوبی پرس را انجام می داد. ما برنامه ای که برای کنترل آنها داشتیم، بازیکنان مان به خوبی انجام دادند. در نیمه اول تحت تأثیر پرس آنها قرار گرفتیم، ولی در آغاز نیمه دوم شرایط بهتر شد و در 20 دقیقه پایانی فرصت پیروزی را داشتیم.

وی ادامه داد: برای ما یک امتیاز مقابل سایپا خیلی خوب بود، چون در این بازی تیم ما بعد از شش بازی گل نخورد و برای اولین بار این رخ داد. بچه های ما به این خودباوری رسیدند که می توانند به جدول برگردند. ما از فردا تمرکزمان را برای بازی های آینده می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره داوری بازی تیمش مقابل سایپا گفت: خورشیدی یکی از داوران خوب ماست و قضاوت خوبی داشت. غیر از اخطاری که به من داد، قضاوتش خوب بود.

اخباری در خصوص این موضوع که سایپایی ها به وقت تلف کردن بازیکنان ماشین سازی اعتراض می کردند، توضیح داد: ببینید ما از دقیقه دو دروازه بان مان با پای آسیب دیده بازی می کرد. کسی که از دقیقه دو وقت تلف نمی کند! آخر بازی هم ما سوار بازی بودیم و روی ضدحمله می توانستیم گل بزنیم که بازیکن مان آسیب دید. صحبت از وقت تلف کردن ما ناجوانمردانه است. از بازیکنان مان تشکر می کنم که خیلی جنگیدند و امیدوارم که بادقت تر باشیم تا از فرصت های مان استفاده کنیم. به ابراهیم صادقی هم تبریک می گویم که یک تیم تاکتیکی و خوب در اختیار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 788

به "اخباری: صحبت از وقت تلف کردن ماشین سازی ناجوانمردانه است، بازیکنانم به خودباوری رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری: صحبت از وقت تلف کردن ماشین سازی ناجوانمردانه است، بازیکنانم به خودباوری رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید