شوک به پرسپولیس؛ احمد نوراللهی در جهت جدایی!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، احمد نوراللهی که یکی از باسابقه ترین بازیکنان در جمع نفرات کنونی این تیم محسوب می گردد، احتمالا بعد از 6 فصل حضور در آستانه تصمیمی جدید برای ادامه فوتبالش قرار داشته باشد.

شوک به پرسپولیس؛ احمد نوراللهی در جهت جدایی!

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان پیگیری نموده، گفته می گردد نوراللهی با توجه به پیشنهاداتی که دریافت نموده شاید مسیری دیگری را در فصل بعدی دنبال کند و پیراهن شماره 8 را از تن خارج کند.

نوراللهی که طی فصول اخیر همیشه در صدر اخبار مربوط به جدایی از این تیم و حضور احتاقتصادی در فوتبال خارج از ایران قرار داشت، هر بار به دلایلی از این تصمیم صرفنظر کرد تا از حیث وفاداری در این شرایط به پیراهن سرخ ها، به محبوبیتی بالا بین طرفداران این تیم دست یابد. اوج وفاداری او شاید در مقطع محرومیت نقل و انتقالاتی بود که علیرغم دریافت پیشنهاد مناسب از لیگ بلژیک و پرتغال تصمیم گرفت طی گفتگویی که با برانکو ایوانکوویچ داشت، به حضورش در این تیم ادامه دهد و در همان مقطع نیز توانست طعم اولین صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بچشد.

با این حال اکنون، اما به نظر می رسد شرایط متفاوتی پیش پای یکی از وفادارترین بازیکنان یک دهه اخیر سرخ ها قرار داشته باشد. نوراللهی که طی هفت فصل حضور در جمع این تیم از حیث قراردادی هیچ گاه نتوانست به حدنصاب ایده آلی دست یابد، شاید برای تجربه فضای جدید فوتبالی و البته دستیابی به منبع اقتصادی مناسب، تصمیمی جالب توجه را در خاتمه فصل ترتیب دهد و با خروج از این باشگاه به همکاری خود در این مقطع خاتمه دهد.

قرارداد فعلی نوراللهی با پرسپولیس تا خاتمه فصل بیستم لحاظ شده و این بازیکن قادر خواهد بود در پنجره تابستانی و بدون مشکل تیم بعدی خود را انتخاب کند. خصوصا اینکه در شرایط کنونی که مدیران این تیم پای بازیکنان را به باشگاه برای تمدید قرارداد باز نموده اند، خبری مبنی بر توافق با احمد نوراللهی و حضورش در باشگاه نشده است.

گفته می گردد نوراللهی به واسطه خاتمه قرارداد و شرایط ایده آلی که بر حسب بازیکن آزاد بودن در اختیار دارد با پیشنهاداتی روبرو شده است که البته اینبار برخلاف دفعات قبلی پاسخ منفی و زودهنگامی مبنی بر رد آن ها نداده تا شایعات مربوط به جدایی اش در خاتمه فصل را شدت بخشد. باید دید در روز هایی که مدیران این باشگاه پیروز به جذب سه مهره ارزشمند شده اند، در راستای تقویت تیم و خواسته طرفداران قادر خواهند بود با ستاره های مدنظر نیز به توافق برای تمدید نیز دست یابند یا نوراللهی هم جدیدترین جدایی طلب این تیم لقب خواهد گرفت.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 917

به "شوک به پرسپولیس؛ احمد نوراللهی در جهت جدایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به پرسپولیس؛ احمد نوراللهی در جهت جدایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید