پوچتینو: عملکرد تیم مقابل موناکو بسیار حرفه ای بود، بازیکنان مان شناخت بهتری نسبت به هم پیدا نموده اند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در پیروزی مقابل موناکو در لیگ یک فرانسه تمجید کرد.

پوچتینو: عملکرد تیم مقابل موناکو بسیار حرفه ای بود، بازیکنان مان شناخت بهتری نسبت به هم پیدا نموده اند

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هجدهم لوشامپیونه فرانسه با نتیجه 2 بر صفر موناکو را از پیش رو برداشت و حاشیه امنیت خود در صدر جدول این رقابت ها را به 13 امتیاز افزایش داد، پس از این بازی گفت: به نظرم خیلی مهم بود که بازی را به این شکل خیلی خوب به سرانجام برسانیم. پیروزی در این ملاقات و کسب سه امتیاز برای ما مهم بود.

وی اضافه نمود: روی هم رفته از عملکرد تیم در این بازی که بسیار حرفه ای بود، راضی هستم و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدیم. بازی مقابل طرفداران مان همواره مهم است، چون آنها جو خوبی را در استادیوم ایجاد می نمایند. در این بازی اما طرفداران متعصب خود در جایگاه ویقاش اوتِی را - به علت محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه - نداشتیم که نبود آنها در استادیوم برای مان کمی عجیب بود اما همه طرفداران برای ما مهم هستند.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن در سرانجام اظهار داشت: امیدواریم در بازی بعدی مان، پارک دوپرنس مملو از طرفداران مان باشد. برای ما مهم است که عملکرد خوبی داشته باشیم و باثبات باشیم. به نظرم بازیکنان ما هر چه که می گذرد شناخت بهتری نسبت به هم پیدا می نمایند و ارتباط خوبی در زمین با هم برقرار می نمایند. تیم بازی بهتری را در ادامه از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1374

به "پوچتینو: عملکرد تیم مقابل موناکو بسیار حرفه ای بود، بازیکنان مان شناخت بهتری نسبت به هم پیدا نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: عملکرد تیم مقابل موناکو بسیار حرفه ای بود، بازیکنان مان شناخت بهتری نسبت به هم پیدا نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید