تور ارزان فرانسه: مارتینس: در نیمه دوم یک بازی احساسی را به نمایش گذاشتیم، به فرانسه اجازه دادیم به بازی بازگردد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک معتقد است بازی احساسی تیمش مقابل فرانسه در نیمه دوم علت اصلی شکست شاگردانش در بازی شب گذشته دو تیم بوده است.

تور ارزان فرانسه: مارتینس: در نیمه دوم یک بازی احساسی را به نمایش گذاشتیم، به فرانسه اجازه دادیم به بازی بازگردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مارتینس که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در ملاقات نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در حالی که نیمه اول را با رجحان 2 بر صفر به رختکن رفته بودند، اما در نهایت تن به شکست 3 بر 2 دادند و از رسیدن به فینال باز ماندند، پس از این بازی گفت: به نظرم ما به لحاظ کیفی مسئله ای نداشتیم، اما در نیمه دوم یک بازی احساسی را به نمایش گذاشتیم. ناگهان این مسابقه به مسابقه ای تبدیل شد که می خواستیم هرچه سریعتر آن را به سرانجام برسانیم و کار را متوقف کردیم.

وی اضافه کرد: پارامتر احساسی شدن مان در ثبت این نتیجه بسیار مهم بود. ما به فرانسه اجازه دادیم که به بازی بازگردد، در حالی که باید عملکرد خود را بهبود می بخشیدم. به هر حال تا 12 ماه دیگر (در بازی های انتخابی جام جهانی 2022) باید از این تجربه استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1221

به "تور ارزان فرانسه: مارتینس: در نیمه دوم یک بازی احساسی را به نمایش گذاشتیم، به فرانسه اجازه دادیم به بازی بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: مارتینس: در نیمه دوم یک بازی احساسی را به نمایش گذاشتیم، به فرانسه اجازه دادیم به بازی بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید