پایش سلامت سرنشینان بیش از 15 هزار خودرو در زنجان

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سلامت سرنشینان 15 هزار و 485 خودرو در این استان توسط داوطلبان، اعضای جوانان و کارکنان مورد پایش نهاده شد.

پایش سلامت سرنشینان بیش از 15 هزار خودرو در زنجان

شهرام میرزایی دیروز (6 فروردین) در جمع خبرنگاران افزود: تب سنجی و غربال گری سرنشینان خودرو در 20 مبدا ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه آهن و شهر تاریخی سلطانیه انجام می گردد.

وی با بیان این که از 9 اسفند پارسال تا به امروز در استان زنجان 39 هزار و 898 نفر تب سنجی و سلامت آن ها در مورد ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفته است، گفت: از این تعداد 310 نفر با علائم اولیه کرونا تشخیص داده شده و 270 نفر از آن ها به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

میرزایی با بیان اینکه در پست های بازرسی سلامت، پایش، غربال گری و تب سنجی افراد ورودی به شهرهای استان 543 نفر فعالیت می نمایند، افزود: از این تعداد 411 نفر داوطلب و اعضای جوانان و 132 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به این که در پست های سلامت و غربال گری 72 خودرو اعم از یاری دار، سبک و آمبولانس فعال است، اظهار کرد: اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان در 18 پست بازرسی سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می نمایند و قبل از این عملیات نیز آموزش های مورد احتیاج نیز به آن ها ارائه شده است.

میرزایی با بیان این که در پست های غربالگری سلامت، 17 دستگاه خودور اعم از آمبولانس، یاری دار سبک و سواری فعال است، ادامه داد: غربال گری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاها است و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به کار بسته و شبانه روز در کوشش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 268

به "پایش سلامت سرنشینان بیش از 15 هزار خودرو در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش سلامت سرنشینان بیش از 15 هزار خودرو در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید