ورود شایسته جهاددانشگاهی به حوزه های پزشکی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرنگاران/خراسان جنوبی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی اکنون در حوزه های مختلفی چون بهداشت و درمان، صنعت، توسعه و ترویج صنعت کشاورزی و سایر حوزه ها به صورتی شایسته ورود پیدا نموده است.

ورود شایسته جهاددانشگاهی به حوزه های پزشکی

سلمان اسحاقی ، عصر امروز 21 بهمن در آیین افتتاح مرکز خدمات تخصصی تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه قائنات اظهار کرد: از سه منظر می توان به این مرکز نگریست؛ یک نگاه توانایی استفاده از جوانان نخبه و مدیر و اعتماد به آنان است که جهاددانشگاهی برای راه اندازی این مرکز به این امر توجه بسیاری داشت.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه این اعتماد باعث می گردد در جایگاه خدمت رسانی به مردم برترین خدمات ارائه گردد، توضیح داد: قاینات پتانسیل این امر را دارد که مدیران جوان را در شهرستان درک کند.

اسحاقی با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی استان در راستای اعتماد به جوانان و بانوان و خیران مادی و معنوی، اعلام کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک فرمانداری کوچک می تواند عمل کند و از مسئولان استانداری درخواست داریم به این فرمانداری کوچک با ظرفیت های بسیار توجه شایسته ای کند.

وی اعلام کرد: جهاددانشگاهی اکنون در حوزه های مختلفی چون بهداشت و درمان، صنعت، توسعه و ترویج صنعت کشاورزی و سایر حوزه ها به صورتی شایسته ورود پیدا نموده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نقش آفرینی تمام این موارد به شرط حمایت و توجه نهادهای زیربط است که امیدواریم محقق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1420

به "ورود شایسته جهاددانشگاهی به حوزه های پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود شایسته جهاددانشگاهی به حوزه های پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید