نوبت دهی الکترونیکی در شبکه شاد برای ثبت نام دانش آموزان

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از شروع نوبت دهی الکترونیکی در شبکه شاد برای ثبت نام دانش آموزان اطلاع داد.

نوبت دهی الکترونیکی در شبکه شاد برای ثبت نام دانش آموزان

سیده فرانک موسوی در گفت وگو با خبرنگاران، با تشریح جزئیات ثبت نام دانش آموزان خوزستانی در مدارس، اظهار کرد: سال جاری مهمترین ویژگی ثبت نام مدارس، نوبت دهی الکترونیکی به خانواده ها بر بستر سامانه شاد برای مراجعه به مدارس است. البته ثبت نام حضوری دانش آموزان فقط شامل پایه اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، با رعایت کامل موارد بهداشتی خواهد بود. برای سایر پایه های تحصیلی والدین احتیاج به مراجعه حضوری ندارند.

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ثبت نام به مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر استان، اضافه نمود: مدیران واحدهای آموزشی باید مفاد این شیوه نامه را همراه با شماره تلفن های ستاد نظارت بر ثبت نام استان و منطقه و مبلغ کتب درسی در تابلوی اعلانات و در معرض دید مراجعه نمایندگان نصب نمایند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان نمود: یکی از موارد مهمی که متولیان امر ثبت نام دانش آموزان باید به آن توجه نمایند، حفظ کرامت والدین و مراجعین به مدرسه است. در این راستا لازم است همکاران مسئول ثبت نام نسبت به اجرای کامل شیوه نامه های ثبت نام اقدام و از ایجاد ازدحام در محل ثبت نام جلوگیری نمایند.

موسوی تاکید نمود: خانواده ها هم اکنون می توانند با مراجعه به پنل خود در سامانه آموزشی دانش آموزان (شاد)، نسبت به اخذ نوبت الکترونیکی اقدام نمایند. در این سامانه نزدیکترین مدارس به محل زندگی دانش آموز، به والدین پیشنهاد می گردد تا با اخذ نوبت بتوانند در زمان مقرر و با در دست داشتن مدارک اعلام شده به مدرسه مراجعه نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه فرآیند ثبت نام تا انتها شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: اجرای صحیح فرایند ثبت نام دانش آموزان با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی، یکی از برنامه های اولویت دار حال حاضر مجموعه تعلیم و تربیت استان است که در این راه از تمام ظرفیت های برون سازمانی در قالب شورای آموزش و پرورش، استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 415

به "نوبت دهی الکترونیکی در شبکه شاد برای ثبت نام دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبت دهی الکترونیکی در شبکه شاد برای ثبت نام دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید