نمایشگاه عرضه محصولات بانوان در بشرویه دایر است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، نمایشگاه زن، ایده، توانمندی و فراوری با هدف معرفی محصولات فراوریی بانوان در بشرویه دایر بوده و تا فردا شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه عرضه محصولات بانوان در بشرویه دایر است

بانوان در زمان های مختلف برای یاری به معیشت خانواده، فعالیت های مالی انجام داده اند و انجام این فعالیت ها در شهر ها و روستا ها اجرا شده است.

بانوان شهرستان بشرویه نیز فراوریاتی را در زمینه های مختلف دارند که اکنون محصولات فراوریی خود را در نمایشگاهی به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه با عنوان زن، ایده، توانمندی و فراوری در بشرویه دایر شده است.

حمایت از فراورینمایندگان بومی با خرید محصولات

یکی از غرفه داران نمایشگاه عرضه محصولات فراوریی بانوان بشرویه گفت: در شرکت تعاونی ما که در آن زنان حضور دارند، محصولات مختلفی از جمله خشکبار، لبنیات، صنایع دستی مانند پخل بافی و حصیر بافی فراوری می گردد.

او اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی برای بانوانی که یاری خرج خانواده های خود هستند بسیار مناسب است، زیرا می توانند فروش بیشتری را تجربه نمایند.

بیشتر بخوانید

  • دست ساخته های زنان روستایی به نمایش گذاشته شد

یکی از بازدیدنمایندگان این نمایشگاه نیز اعلام کرد: از شهرستان طبس به بشرویه آمده ایم و محصولات غرفه داران کیفیت مطلوبی دارد و قیمت هایشان نیز مناسب است و از اینجا خرید می کنیم تا از فراورینماینده شهرمان حمایت کنیم.

او گفت: محصولات مختلفی نیز در نمایشگاه عرضه شده و یکی از جاذبه های این نمایشگاه، حضور بانوان عشایری است که محصولات لبنی خود را عرضه می نمایند.

شرکت 180 بانوی فراورینماینده در نمایشگاه

علیزاده فرماندار بشرویه در مورد این نمایشگاه گفت: 180 نفر از بانوان بشرویه ای محصولات خود را در نمایشگاه عرضه فراوریات به نمایش گذاشته اند.

او اضافه کرد: 55 غرفه در این نمایشگاه فعال است.

علیزاده اظهار کرد: 400 نفر از زنان این شهرستان در حوزه صنایع دستی، 300 نفر در حوزه گردشگری و 500 نفر در صندوق های خرد زنان روستایی و عشایر فعال هستند.

این نمایشگاه تا فردا شب از ساعت 16 الی 22 در هیئت اباالفضلی بشرویه دایر است.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1544

به "نمایشگاه عرضه محصولات بانوان در بشرویه دایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عرضه محصولات بانوان در بشرویه دایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید