مقاله: نایت سافاری (سنگاپور)

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، اگر دوست دارید یک تجربه متفاوت از این پارک تفریحی داشته باشید، توصیه می کنیم در یک تور گردش خصوصی شرکت کنید. در این تور ترکیبی سواره و پیاده، شما داستان های ویژه و اطلاعات فوق العاده جذاب از محبوب ترین حیوانات شب زی را از زبان راهنماهای حرفه ای خواهید شنید. وقت غذا خوردن رسیده است، نگران نباشید؛ چیزی را از دست نخواهید داد چرا که با سواری بر تراموای ویژه غذا شما می توانید هم از یک وعده غذای 5 بخشی کامل و فوق العاده لذیذ لذت ببرید و هم سوار بر قطار در بخش های مختلف نایت سافاری بگردید. اگر شب زنده داری را دوست دارید، بازدید از نایت سافاری یکی از بایدهای تور سنگاپور برای شما خواهید بود. حتی اگر عادت دارید زود بخوابید، مطمئن باشید یک شب تا دیر وقت بیدار ماندن و دیدن این دنیای شگفت انگیز ارزشش را دارد.

مقاله: نایت سافاری (سنگاپور)

برای آن دسته از مسافران تور سنگاپور که ترجیح می دهند نایت سافاری را نه با پای پیاده بلکه با یک سواری راحت تجربه کنند، یک گشت 35 دقیقه ای با تراموا در دسترس شان قرار دارد. در طول این مسیر راهنماها در مورد جانداران و هفت بخش پارک توضیحاتی شنیدنی و جذاب ارائه می دهند. در سوی دیگر، گشت و گذار در نایت سافاری سنگاپور و قدم گذاشتن در یکی از 4 مسیر اصلی پیاده روی پارک به شما این فرصت بی نظیر را می دهد تا حیواناتی را ببینید که از داخل تراموا قابل رویت نیستند. در میان این مسیرها مسیر گربه ماهیگیر و مسیر ببر محبوبیت فراوانی دارند؛ در مسیر اولی قدم زدن شبانه در جنگل های سنگاپور شبیه سازی شده و در دومی شما می توانید از بزرگترین مجموعه حیوانات بومی جنوب شرق آسیا دیدن کنید.

پارک حیات وحش نایت سافاری سنگاپور به هفت بخش مختلف تقسیم شده است؛ هر کدام از این سکونتگاه های متفاوت، منزلگاه گستره جالب توجهی از موجودات هستند. کمی طول می کشد تا چشمان تان به تاریکی محیط عادت کند اما وقتی این هماهنگی به وجود آمد، شما در پیش رویتان دنیایی بی نظیر با بیشتر از 2500 جاندار را خواهید دید. حیواناتی که در نایت سافاری سنگاپور نگهداری می شوند، از بیشتر از 130 گونه مختلف هستند، شامل بسیاری از گونه های در معرض خطر مختص این منطقه مانند فیل آسیایی، خوک خرطوم دراز مالایی و ببر مالایی. حیوانات در سافاری شبانه عملا در یک جنگل بارانی متراکم با وسعت 35 هکتار زندگی می کنند. حیوانات بی آزار مانند گوزن ها آزادانه در داخل پارک حرکت می کنند، در حالی که جاندارانی مانند ببرها تنها از پشت حفاظ ها قابل دیدن هستند.

منبع مقاله: نایت سافاری (سنگاپور)

انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1296

به "مقاله: نایت سافاری (سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نایت سافاری (سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید