عکس ، مهدی ترابی؛ جایگزین ماریو مانژوکیچ در الدحیل

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، الدحیل تیم متمول قطری باشگاهی است که خواستار به خدمت دریافت مهدی ترابی شده است.

عکس ، مهدی ترابی؛ جایگزین ماریو مانژوکیچ در الدحیل

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر خبری منتشر شده بود مبنی بر پیشنهاد یک تیم قطری به مهدی ترابی ستاره این فصل پرسپولیس. پیشنهادی که اگر چه مبلغ آن یک میلیون و 200 هزار دلار اعلام شده بود اما نامی از تیم خواستار مهدی ترابی اعلام نشده بود.

باشگاه پرسپولیس اما بعد از انتشار این خبر و مطرح شدن پیشنهاد یک تیم روسی به علی علیپور بیان کرد که هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب مهدی ترابی و علیپور به دست این باشگاه نرسیده و به نوعی این دو خبر را تکذیب کرد.

با این حال امروز روزنامه گل در تیتر یک خود رمزگشایی نموده از پیشنهاد تیم قطری. الدحیل قطر که این فصل جابجایی پرسروصدایی داشته تیمی است که خواستار به خدمت دریافت ستاره این فصل پرسپولیس و تاثیرگذارترین بازیکن سرخها در رسیدن به چهارمین قهرمانی لیگ برتر است.

الدحیل یکی از متمول ترین تیم های لیگ ستارگان قطر است که همین نیم فصل با انتقال ماریو مانژوکیچ حسابی خبرساز شده بود. هرچند ستاره کروات در ترکیب این تیم چندان درخشان ظاهر نشد و به همکاری خود با این باشگاه انتها داد. مانژوکیچ در مدت حضورش در الدحیل تنها پیروز به زدن یک گل در لیگ قهرمانان و آن هم در برابر پرسپولیس شد.

الدحیل برای تقویت خط حمله خود حالا سراغ مهدی ترابی آمده است. بازیکنی که این فصل با 10 گل زده بهترین گلزنها سرخها بوده است.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این پیشنهاد چه خواهد بود.

پرسپولیس دو فصل قبل تقریبا با چنین پیشنهادی مهدی طارمی را به الغرافه قطر فروخت. آیا این پیشنهاد باعث وسوسه مدیران باشگاه برای انتقال ستاره لیگ نوزدهم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 517

به "عکس ، مهدی ترابی؛ جایگزین ماریو مانژوکیچ در الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مهدی ترابی؛ جایگزین ماریو مانژوکیچ در الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید