مخترع 27 ساله اتریوم در یک شب میلیاردر شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مخترع 27 ساله اتریوم زمانی این رمز ارز را روانه بازار کرد که تنها 21 سال سن داشت و حالا او جوان ترین مخترع میلیاردر رمز ارز در دنیاست.

مخترع 27 ساله اتریوم در یک شب میلیاردر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از عصرایران، با رشد نجومی قیمت اتریوم مخترع 27 ساله این ارز دیجیتال یک شبه به جمع میلیاردرهای جوان جهان پیوست.

ویتالیک بوترین 27 ساله مخترع اتریوم با رشد قیمت این ارز دیجیتال در بازارهای جهانی دیروز (دوشنبه) به جمع میلیاردرهای جهان پیوست.

بوترین متولد روسیه و عظیم شده کاناداست اما هم اینک در شهر زاگ سوییس زندگی می نماید و بنیاد اتریوم را از این شهر اداره می نماید.

او هم اینک دارای 333 هزار و 500 سهم اتریوم در کیف پول دیجیتالش است و از روز دوشنبه با بالا رفتن قیمت هر اتریوم به بالای 3200 دلار ارزش خالص دارایی اتریوم او در بازار رمزارزها به بیش از 1 میلیارد و 29 میلیون دلار رسید.

تنها طی 1 هفته گذشته ارزش اتریوم بیش از 30 درصد رشد داشته است و این رمز ارز به یکی از سودآورترین رمزارزهای جهان تبدیل شده است.

روز دوشنبه ارزش کل اتریوم در بازار رمز ارزهای جهان با افزایش قیمت به بیش از 50 میلیارد دلار رسید و این رمز ارز پس از بیت کوین در مقام دومین رمز ارز پرارزش جهان قرار گرفته است.

اتریوم در سال 2015 و در زمانی که ویتالیک بوترین تنها یک برنامه نویس 21 ساله بود پایه گذاری و به بازار رمز ارزهای جهان پیوست و از زمان شروع همه گیری جهانی ویروس کرونا، در سال گذشته قیمت این رمز ارز دهها برابر رشد نموده است.

بوترین از دیشب تبدیل به جوان ترین میلیاردر بازار رمز ارز جهانی شده است.

او هفته گذشته 200 سهم اتریوم خود به ارزش 600 هزار دلار را به یک صندوق خیریه یاری به مبارزه با ویروس کرونا در هند اهدا کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1138

به "مخترع 27 ساله اتریوم در یک شب میلیاردر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخترع 27 ساله اتریوم در یک شب میلیاردر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید