لاوروف: روسیه بر اساس قوانین آمریکا، رئیس جمهوری جدید این کشور را به رسمیت می شناسد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، وزیر خارجه روسیه گفت، روسیه طبق قوانین ایالات متحده در خصوص به رسمیت شناختن روسای جمهوری این کشور عمل می نماید، همانطور که قرار است در فرایند انتخابات باشد.

لاوروف: روسیه بر اساس قوانین آمریکا، رئیس جمهوری جدید این کشور را به رسمیت می شناسد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در پاسخ به این سوال که آیا مسکو رئیس جمهوری منتخب آمریکا را در صورت دادن آرای الکترال به وی به رسمیت می شناسد یا خیر، گفت: بر اساس روندی که در آمریکا و انتخابات این کشور در جریان است، باید تاکید کنم که مسکو بر اساس قوانین موجود در آمریکا رئیس جمهوری جدید این کشور را به رسمیت می شناسد. این دقیقا کاری است که ما انجام می دهیم.

در آمریکا، رئیس جمهوری به صورت غیرمستقیم و بر اساس کالج های انتخاباتی معین می گردد که هر کدام از کالج ها، از جانب ساکنان آن ایالت رای می دهند. کاندیدایی که می خواهد پیروز گردد باید 270 رای الکترال را به دست بیاورد. روز دوشنبه، رای دهندگان الکترال در مراکز ایالتی خود آرایشان را به صندوق ها انداختند.

نتایج این انتخابات الکترال، رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده را معین می نماید که آنها هم 306 به 232 به پیروزی جو بایدن رای داده اند. حالا این نتایج باید از سوی کنگره تایید گردد. رئیس جمهوری جدید 20 ژانویه رسما کار خود را شروع می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 773

به "لاوروف: روسیه بر اساس قوانین آمریکا، رئیس جمهوری جدید این کشور را به رسمیت می شناسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: روسیه بر اساس قوانین آمریکا، رئیس جمهوری جدید این کشور را به رسمیت می شناسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید