ویزای کانادا: رونمایی کانادا از پایلوت مهاجرتی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، کانادا قرار است به زودی از پایلوت مهاجرتی جدیدی پرده برداری کند که راستا مهاجرت کارگران خارجی فعال در بخش کشاورزی و صنایع غذایی را هموار می نماید. دولت کانادا اعلام نموده است که این پایلوت سه ساله برای حمایت از رشد بخش کشاورزی و صنایع غذایی این کشور طراحی شده است. کانادا در بودجه سال 2019 که در 19 مارس منتشر شده اعلام نموده است که دولت فدرال کانادا برای یاری به بخش کشاورزی و صنایع غذایی در رسیدن به اهداف بلندپروازانه و جذب و حفظ نیروی کار مورد احتیاج، پایلوت مهاجرتی سه ساله ای را برای جذب کارگران تمام وقت و غیرفصلی در بخش کشاورزی طراحی خواهد نمود که شامل راستا اقامت دائم برای این کارگران هم خواهد بود.

ویزای کانادا: رونمایی کانادا از پایلوت مهاجرتی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شورای گوشت کانادا (CMC) از برنامه های دولت کانادا حمایت می نماید. این شورا جدیدا اعلام نموده است که در بخش هایی نظیر پر کردن بسته های گوشت، تولید گوشت و تامین کننده تجهیزات 2750 شغل برای مهاجران وجود دارد که کانادایی ها تا کنون در آنها استخدام نشده اند.

آنگونه که در گزارش Agri-Food Economic Strategy Table که در سپتامبر 2018 منتشر شده آمده است، نیتز مبرمی برای پر کردن این خلاء در نیروی کار در بخش کشاورزی وجود دارد و باید برای جذب کارگران در تمامی سطوح مهارتی از برنامه های مهاجرتی استفاده گردد. لازم به ذکر است بخش کشاورزی و صنایع غذایی کانادا سالانه 111 میلیارد دلار و روزانه 304 میلیون دلار به اقتصاد این کشور یاری می نماید.

بخش مهاجرت دولت فدرال یعنی اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی هنوز جزییات این پایلوت مهاجرتی را اعلام ننموده است. به محض انتشار جزییات بیشتر، متعاقبا به وسیله وبسایت و شبکه های اجتماعی خبرنگاران به اطلاع همراهان و یاران گرامی اعلام خواهد شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1162

به "ویزای کانادا: رونمایی کانادا از پایلوت مهاجرتی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: رونمایی کانادا از پایلوت مهاجرتی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید