ساده ترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، با توجه به اینکه کشور ترکیه در همسایگی کشور خودمان قرار گرفته است و تعاملات زیادی نیز بین کشور ما و ترکیه برقرار است، پس مهاجرت به این کشور می تواند گزینه مناسبی برای ایرانی ها باشد. این کشور توریستی از دو بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است. شرایط مالی نسبتا خوبی دارد و در مقایسه با کشور های اروپایی، کشور ارزانی محسوب می گردد.

ساده ترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور لوکس ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

علاوه بر این، نزدیکی این کشور با ایران و امکان سفر بدون ویزا موجب شده تا امکان رفت وآمد از ایران به ترکیه و برعکس کار ساده ای باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که لیر نسبت به دلار ارزش مالی کمتری دارد و هزینه بلیط هواپیما و رفت وآمد به این کشور نیز کمتر خواهد بود.

پس مجددا می توان به این نتیجه رسید که کشور ترکیه با مردم مهربانی که دارد، برای مهاجرت مناسب است. اما مهاجرت به این کشور از چه طریقی امکان پذیر است؟ در ادامه شما را با چند روش ساده جهت مهاجرت به ترکیه آشنا خواهیم کرد.

خرید ملک در ترکیه

از تبلیغ های ماهواره ای و اینترنتی گرفته تا سخن دوست و آشنایان، همگی اسبابی برای آشنایی با نحوه اخذ پاسپورت ترکیه به وسیله خرید ملک را فراهم نموده اند. در واقع، اگر برای خرید ملک در ترکیه پول کافی داشته باشید، به راحتی و درکمترین زمان می توانید اقامت دائم خود را از دفتر مهاجرت ترکیه دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که برای خرید ملک، دو راه مختلف وجود دارد، اینکه به وسیله یک آژانس مهاجرتی اقدام کنید، یا خودتان به صورت مستقیم جهت خرید آن اقدام نمایید. در صورتی که مورد اول را انتخاب می کنید، حتما اعتبار آژانس موردنظر را چک کنید. در صورتی هم که مورد دوم را انتخاب می کنید، تسلط خود به زبان ترکی استانبولی را بسنجید و قبل از هر اقدامی، با تمام سیستم های مالی و بنگاهی در ترکیه آشنا شوید.

ثبت شرکت در ترکیه

از دیگر روش های ساده ای که به شما در مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت دائم یاری می نماید، ثبت شرکت در ترکیه است. در این مورد شما باید شرکتی را تاسیس کنید، چند کارمند ترکی استخدام کنید، مالیات و سهم بیمه را بپردازید و مشغول به کار شوید. البته به یاد داشته باشید که باید برای ترکیه، سود بیاورید.

اگر شرکت شما به هیچ دردی نخورد، درآمد چندانی به دست نیاورد و ورشکسته باشد، پس طبیعتا نمی توانید جهت دریافت اقامت دائم ترکیه اقدام کنید. پس قبل از تاسیس شرکت حتما راجع به شرایط مالی، بازار کار و کسب وکارهای پررونق در ترکیه تحقیق کنید.

این روش به طور کلی به روش سرمایه گذاری نیز شناخته می گردد. شما برای ثبت شرکت، باید سرمایه قابل توجهی داشته باشید و به نوعی در کشور ترکیه آن را سرمایه گذاری کنید. شما حتی می توانید به جای ثبت شرکت، با روش خرید بیزنس یک شرکت را که در حال واگذاری است با تمام مزایا و امتیازاتش بخرید، ولی برای خرید آن باید تحقیقات کاملی را انجام دهید و از معتبر بودن شرکت مورد نظر نیز اطمینان حاصل کنید.

مهاجرت تحصیلی به ترکیه

مهاجرت تحصیلی به ترکیه یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها جهت اخذ اقامت از ترکیه است. شما فقط کافی است که مدارک تحصیلی خود را تهیه کنید، در آزمون هایی که سایت دانشگاه مورد نظر معین نموده شرکت کنید و در نهایت جهت اخذ پذیرش، مدارک خود را برای دانشگاه ارسال کنید. گرچه این روش کمی هزینه بر است، ولی نسبت به روش های قبلی هزینه بسیار کمتری دارد.

در واقع، اگر پیشینه تحصیلی خوبی دارید یا به تحصیل در ترکیه علاقه مند هستید، این روش بسیار مناسب است. فقط باید به زبان ترکی تا حد زیادی تسلط داشته باشید، به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشید و به درس خواندن هم علاقه داشته باشید.

سخن آخر

به طور کلی برای مهاجرت به ترکیه روش های زیادی وجود دارد که هر کدام به دو صورت امکان پذیر است. یا مستقیما خودتان جهت مهاجرت و اخذ اقامت اقدام کنید، یا به وسیله یک وکیل یا آژانس مهاجرتی اقدام فرمایید. در اینجا می توانیم به شما موسسه مهاجرتی الواپلای را معرفی کنیم. تفاوتی که این دفتر مهاجرتی با سایر دفاتر دارد، فعالیت انحصاری در زمینه مهاجرت به ترکیه است. پس با خیال راحت می توانید اقدامات و مدارک خود را به این آژانس بسپارید. چراکه می تواند با تمرکز بهتر و عمیق تری روی مدارکتان کار کند و امکان مهاجرت به این کشور را به صورت تضمینی مهیا سازد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1089

به "ساده ترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید