حمایت بازیکن سابق پورتو از طارمی و مقایسه با ناکامی رونالدو

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با وجود عملکرد خوبی که در تیم پورتو داشته است، در 11 بازی پیاپی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده است.

حمایت بازیکن سابق پورتو از طارمی و مقایسه با ناکامی رونالدو

این موضوع باعث افزایش فشار رسانه ها و طرفداران روی مهاجم ایران شده است؛ هرچند که برخی از کارشناسان و رسانه های پرتغال هم با ارائه آمارهای طارمی در زمینه گل سازی و تاثیرگذاری روی بردهای پورتو، سعی نموده اند آمار گل نزدن های او را از کانون توجه خارج نمایند.

آخرین دیداری که مهدی طارمی به میدان رفت، بازی برابر بنفیکا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال بود. پورتو در این بازی با سه گل به پیروزی رسید. طارمی در این بازی هم موقعیت هایی برای گلزنی داشت. برترین فرصت مهاجم ایران در نیمه دوم و زمانی به دست آمد که توپ را مقابل دروازه خالی بنفیکا به تیرک زد تا طلسم گل نزدن هایش پابرجا بماند.

در این مدت کادر فنی پورتو هم به حمایت از طارمی پرداخته و حالا این موضوع به سوژه بحث کارشناسان در پرتغال تبدیل شده است.

روزنامه ojogo پرتغال در شماره امروز خود مصاحبهیی را با سوارز مهاجم برزیلی سابق تیم پورتو انجام داده است و در این مصاحبه به مشکل طارمی هم اشاره شده است.

سوارز هم از شرایطی که طارمی در آن گرفتار شده، حمایت کرد و درباره قحطی گلزنی مهاجم تیم ملی ایران تاکید نمود که کریستیانو رونالدو به شرایط مشابهی دچار بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1474

به "حمایت بازیکن سابق پورتو از طارمی و مقایسه با ناکامی رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بازیکن سابق پورتو از طارمی و مقایسه با ناکامی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید