فراوری ادوات الکترونیک کوچک، اما پیچیده قوت گرفت

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، یک گروه صنعتی خارجی اقدام به عرضه نسل جدیدی از تجهیزات لیتوگرافی نانوچاپ نموده است که می توان از آن برای فراوری ادوات الکترونیک پیچیده و با ابعاد کوچک استفاده کرد.

فراوری ادوات الکترونیک کوچک، اما پیچیده قوت گرفت

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، گروه صنعتی ای وی جی (EVG)، پیشرو در تأمین تجهیزات اتصال ویفر و لیتوگرافی برای بازار های MEMS، فناوری نانو و نیمه هادی ها، به تازگی از دستگاه EVG®770 NT، سیستم چاپ لیتوگرافی نانوچاپ مرحله ای و تکراری نسل بعدی خود رونمایی کرد.

EVG 770 NT امکان تکثیر دقیق الگو های کوچک و نانومقیاس را برای ساخت استمپ اصلی در مساحت عظیم مورد استفاده در فراوری با حجم انبوه راهنمایی موج واقعیت اضافه کرده (AR)، اپتیک سطح ویفر (WLO) و آزمایشگاه روی تراشه را فراهم می نماید.

دستگاه های NIL مرحله ای و تکراری که اکنون در صنعت استفاده می شوند، با محدودیت هایی روبه رو هستند. با بهره گیری از چندین دهه تجربه EVG در NIL، EVG 770 NT به اسم یک سیستم کاملاً فراوری محور برای به حداکثر رساندن عملکرد، بهره وری و قابلیت کنترل فرآیند طراحی شده است. دقت و وضوح پوشش برتر در صنعت را با مقیاس پذیری تا 300 میلی متر ویفر و میزان های صفحه Gen-2 فراهم می نماید. در نتیجه، مشتریان اکنون می توانند NIL با حجم فراوری بالا و ارزان را در دسترس داشته باشند.

از فوکوس اتوماتیک بهبود یافته برای دوربین های دیجیتال تلفن های هوشمند و تشخیص چهره برای امنیت بیشتر تلفن های هوشمند گرفته تا مدل سازی سه بعدی و تصویربرداری برای AR و واقعیت مجازی (VR) همه احتیاج به فناوری NIL دارند. بعلاوه این فناوری ساختار های کوچک مورد استفاده در دستگاه های میکروسیالی را امکان پذیر می نماید که در این کاربرد ها از فناوری NIL برای ایجاد الگو های اصلی و استمپ استفاده می گردد.

توماس گلینسنر، از مدیران گروه EVG اظهارکرد: گروه صنعتی ای وی جی بیش از یک دهه در توسعه فناوری NIL مرحله ای و تکراری سرمایه گذاری نموده است تا مزایای فراوریی NIL را به طیف وسیعی از بازار ها ارائه کند.

وی اضافه کرد: نتیجه این کوشش منجر به ساخت EVG 770 NT شده است که حلقه گمشده در این صنعت است. با این موفقیت، مشتریان ما اکنون توانایی ایجاد الگو های اصلی خود را دارند. برای مشتریانی که مایل به استفاده از NIL برای محصولات تازه یا احتیاج های فراوری کمی هستند، EVG خدمات تسلط گام به گام را در مرکز صلاحیت NILPhotonics® ارائه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1107

به "فراوری ادوات الکترونیک کوچک، اما پیچیده قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ادوات الکترونیک کوچک، اما پیچیده قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید