تقدیر استاندار تهران از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای برطرف موانع سرمایه گذاری

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، استاندار تهران روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 99 با اهدای لوح تقدیر از عملکرد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در ارائه راه چاره برای برطرف مشکل سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ساخت تأسیسات گردشگری قدردانی کرد.

تقدیر استاندار تهران از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای برطرف موانع سرمایه گذاری

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، در متن تقدیرنامه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران از پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آمده است: بر اساس بازدید میدانی از پروژه های سرمایه گذاری و همچنین راهکارهای ارئه شده برای برطرف مشکل سرمایه گذاران در جلسات کارگروه رونق فراوری و برطرف موانع سرمایه گذاری از مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران تقدیر می گردد.

لازم به ذکر است 14 پروژه گردشگری در قالب طرح اقتصاد مقاومتی شامل حوزه اقامتگاه های بوم گردی، مجتمع های گردشگری و صنایع دستی و ساخت هتل در استان تهران در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 384

به "تقدیر استاندار تهران از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای برطرف موانع سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر استاندار تهران از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای برطرف موانع سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید