تحقق 110 درصدی تعهد گازرسانی به صنایع استان کرمان

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از تحقق 110 درصدی تعهد گازرسانی به صنایع در هشت ماه سال جاری اطلاع داد.

تحقق 110 درصدی تعهد گازرسانی به صنایع استان کرمان

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح با بیان اینکه صنایع تازه ورود نموده به چرخه فراوری به شرط موافقت کارگروه گازرسانی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می شوند، گفت: سال جاری با وجود تعهد 100 هزار مترمکعبی ظرفیت سازی برای گازرسانی به صنایع، طبق مصوبه های بودجه سال 99، تنها با گذشت هشت ماه از سال، بیش از 110 درصد تعهد تکلیفی استان کرمان محقق شده است.

وی اضافه نمود: یکی از اهداف شرکت گاز استان کرمان گازرسانی به صنایع کوچک و عظیم استان است که همسو با آن، 33 واحد صنعتی جزء و عمده از ابتدای سال تا به امروز از نعمت گاز بهره مند شده اند و برنامه ریزی گازرسانی به 9 محور صنعتی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان توضیح داد: پیش بینی می گردد با گازرسانی به این صنایع، نزدیک به 38 میلیون لیتر از مجموع 130 میلیون لیتر فرآورده مصرفی استان صرفه جویی گردد که این اقدام تأثیر زیادی در جلوگیری از قاچاق سوخت مایع به ویژه در مناطق جنوبی استان دارد.

فلاح یادآور شد: ان شاءالله با گازرسانی به صنایع کوچک و عظیم استان، گام مؤثری برای پیشبرد اهداف مالی جامعه و رونق فراوری و کشاورزی در استان برداشته گردد، ضمن اینکه امیدواریم با استمرار گازرسانی به مناطق محروم، جنوبی، صنایع فراوریی، صنعتی و کشاورزی استان، گام مؤثر دیگری نیز برای ارتقای سطح رضایتمندی، رفاه عمومی و اشتغال مناطق محروم و جنوبی استان که از اولویت های اصلی شرکت گاز استان است، برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 736

به "تحقق 110 درصدی تعهد گازرسانی به صنایع استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق 110 درصدی تعهد گازرسانی به صنایع استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید