بسته الحاقی نو Resident Evil Village معرفی گشت ، نسخه آنلاین بازی رزیدنت ایول ساخته شده است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، کپ کام در نمایشگاه E3 2021 پر قدرت ظاهر شد و خبر از عرضه بسته الحاقی تازه برای بازی Resident Evil Village داد.

بسته الحاقی نو Resident Evil Village معرفی گشت ، نسخه آنلاین بازی رزیدنت ایول ساخته شده است

به گزارش خبرنگار ، نمایشگاه E3 امسال، در حال برگزار شدن است و Capcom اخباری از Resident Evil Village، Monster Hunter Rise، Monster Hunter Stories 2، The Great Ace Attorney Chronicles و موارد دیگر را، با ما به اشتراک گذاشت. در ادامه با هم خواهیم دید که در کنفرانس این نمایشگاه چه اتفاقی رخ داده است.

گرچه شرکت کپکام جزئیات بیشتری در این باره ارائه نداد، اما تایید کرد که Resident Evil Village DLC در حال ساخت و توسعه است.

همچنین، کپکام تایید کرد که بازی آنلاین Resident Evil RE:Verse رسماً در جولای 2021 منتشر خواهد شد. این نام که بازیکنان را مقابل یکدیگر و در نقش قهرمانان و هیولا های محبوب نسخه های اخیر قرار می دهد، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این بازی برای تمام دارندگان Resident Evil Village مجانی و یک تجربه جالب از بازی آنلاین چند نفره خواهد بود.

در کنار یک پیش پرده داستانی نو، شرکت کپکام تأیید کرد که Monster Hunter Stories 2 در تاریخ 25 ژوئن نسخه آزمایشی رایگان دریافت خواهد کرد که شامل یک ویژگی انتقال ذخیره به بازی کامل است.

در مورد پشتیبانی بازی Monster Hunter Stories 2 هم باید گفت که این بازی در 15 ژوئیه بروزرسانی های رایگان شامل Monster Hunter Rises Palamute را دریافت خواهد کرد. همچنین بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در تاریخ 9 جولای 2021 برای نینتندو سوییچ منتشر می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1158

به "بسته الحاقی نو Resident Evil Village معرفی گشت ، نسخه آنلاین بازی رزیدنت ایول ساخته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی نو Resident Evil Village معرفی گشت ، نسخه آنلاین بازی رزیدنت ایول ساخته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید