رویکرد نادرست مایکروسافت در خصوص بازی برای ویندوز 10

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مایکروسافت گفت: رویکرد مناسبی با بازی برای ویندوز 10 نداشته ایم. بنابراین با ایجاد فروشگاهی مانند steam می خواهد توجه گیمر ها را جلب کند.

رویکرد نادرست مایکروسافت در خصوص بازی برای ویندوز 10

نمایشگاه بین المللی گیمزکام 2015 در آلمان

نمایشگاه بازی های کامپیوتریگیمزکام (Gamescom)نمایشگاهی برای بازیهای کامپیوتریاست که هر ساله در آلمان برگزار می گردد. برپایی این مراسم هر سال به واسطه سازمانفدرال نرم افزارهای سرگرمی پوسه صورت می گیرد. در این مراسم هر ساله شرکت هایسازنده بازی و کنسول های بازی شرکت می کنند و جدیدترین محصولات خود را که قراراست در ماه های آینده به بازار ارائه کنند را معرفی می کنند .

نمایشگاه بازی های کامپیوتری گیمزکام 2015 سال جاری نیز معرف بازی هایگوناگون و خبر های بسیار است.

یکی از این خبر های مهم این است که Kevin Unangst مدیرارشد بازی PC در گروه ایکس باکس، امروزدر نمایشگاه گیمزکام در مصاحبه ای گفت که در ارزیابی خود از بازی برایویندوز به این نتیجه رسیده است که رویکرد مناسبی در خصوص بازی برای ویندوزنداشته اند!

کوین می گوید:بازی برای ویندوز از قبل وجود داشته، که البته درگذشته شرایط مناسب تری داشت. ولی آیا ما را به همه چیز می رساند؟ او همچنینافزود: ما می دانستیم که چه می خواستیم. کوشش ما برای یاری به ایجاد یک multiplayer عظیم بود. ما این را بیشتر از هر چیزی می خواستیم،اما این رویکرد را به درستی انجام ندادیم.

با راه اندازی ویندوز 10 و فشار های موجود برای متحد کردن ایکس باکس و PC به یک اکوسیستم عظیم، مایکروسافت دچار مشغله های بسیاری شده است.

گیمرهای PC که تا به حال با بازی هایقدیمی برای سیستم ویندوز سر و کار داشته اند، ممکن است دید بدبینانه ای را نسبت بهبازی برای ویندوز پیدا نموده باشند، با این حال، سوال اینجاست که آیا refresh و یا تجدید نظری برای متفاوت بودن فروشگاه ویندوزبر اساس ویندوز 10 اجرا شده و یا حتی برنامه ریزی از سوی مایکروسافت برایاستفاده از پایگاه کاربری ویندوز و به چالش کشیدن اپلیکیشن steam صورت گرفته است یا خیر؟

درباره اپلیکیشن استیم (steam) بیشتر بدانید

استیم یک اپلیکیشن عظیم برای همه کسانی است که عشق بازی های کامپیوتریهستند. این اپلیکیشن امکان مدیریت دانلود بازی، خرید بازی برای ویندوز و بروز رسانی بازی ها رابه صورت آنلاین به سادگی در اختیار شما می گذارد.

هنگامی که استیم را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، اولین چیزی که لازماست انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید. یک نام کاربری و رمز بهآدرس ایمیل شما ارسال می گردد. کل فرایند تنها چند دقیقه طول می کشد. پس از ایجاد حساب کاربری، استیم را بر روی دسکتاپ خود راه اندازی نمایید.حالا شما آماده برای استفاده از آن هستید ...

آیا مایکروسافت قصد رقابت با استیم را دارد؟

Unangst گفتکه: قصد ما رقابت با استیم نیست، اگر ما هر چیزی که ما می خواهیم بهتر ازاستیم انجام دهیم قطعا پیروز می شویم، چرا که آنها با توجه به داشتن یک فروشگاه، کارهایعظیمی را برای علاقه مندان به بازی PC انجاممی دهند.

در طول زمان ما می خواهیم فروشگاه مان را بیشتر توسعه دهیم وارائه خدمات بیشتری را نسبت به استیم داشته باشیم. این حتی می تواند رقابت خوبیبرای مردم باشد. اما هدف ما در حال حاضر این است که پشتیبانی های بیشتری را نسبتبه استیم انجام دهیم و کاری کنیم که به شکلی استیم را بر روی ویندوز 10 پیاده سازیکنیم.

ترجمه و گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 272

به "رویکرد نادرست مایکروسافت در خصوص بازی برای ویندوز 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد نادرست مایکروسافت در خصوص بازی برای ویندوز 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید