برگزیدگان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی می شوند، رونمایی از پوستر و فراخوان بیست وچهارمین دوره

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، آیین اختتامیه بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سه شنبه (30 آذرماه) ساعت 15 تا 17 به صورت حضوری برای قصه گویان در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری برگزار می گردد و به شکل مجازی برای مخاطبان پخش می گردد.

برگزیدگان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی می شوند، رونمایی از پوستر و فراخوان بیست وچهارمین دوره

مهدی علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، محمود مروج و محمد گودرزی دهریزی رییس و دبیر بیست وسومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، داوران و منتقدان بخش های مختلف مهمانان آیین خاتمهی این جشنواره هستند.

بعلاوه در مراسم اختتامیه اولین کتاب جُستارنویسی مربیان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با نام قصه جو که به تلاش معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گردآوری شده است، پوستر و فراخوان بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی رونمایی می گردد.

این جشنواره از 25 آذر کار خود را شروع کرد و قصه گویان در سه بخش بین الملل، آیینی سنتی و ملی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بعلاوه روز اول جشنواره ورکشاپی از سوی آنتونیو روچا قصه گوی برزیلی برگزار گردید و تا 29 آذر پس از خاتمه اجرای قصه گویان جلسه های نقد و آنالیز قصه ها با حضور منتقدان هر بخش دایر بود.

این رویداد از صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh و آپارات کانون به نشانی www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live، پرتال کانون به نشانی kpf.ir و سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir نمایش داده می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1354

به "برگزیدگان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی می شوند، رونمایی از پوستر و فراخوان بیست وچهارمین دوره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی می شوند، رونمایی از پوستر و فراخوان بیست وچهارمین دوره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید