تورهای چین: بچه ها چینی خواننده کتاب های کودک ایرانی می شوند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران (پانا) - 10عنوان کتاب از نویسندگان ایرانی حوزه کودک ونوجوان که با حمایت طرح گرنت ایران به زبان چینی ترجمه و منتشر شده است در آستانه بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات فرهنگی، ناشران و پدید آورندگان رونمایی می گردد.

تورهای چین: بچه ها چینی خواننده کتاب های کودک ایرانی می شوند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ستاد خبری بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، آیین رونمایی از 10 عنوان کتاب از نویسندگان ایرانی حوزه کودک ونوجوان که با حمایت طرح گرنت ایران در سال 1400 به زبان چینی ترجمه و منتشر شده است از سوی اداره کل مجامع، تشکلها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

کتاب های ماه من، ماه ما، پرنده، پسرک، قطار، من می ترسم ، ماه و روباه، سارای مهربان از انتشارات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، کتاب های چی بپوشم، کلاغ سیاه به سفر می رود، جناب قورباغه از نشر طوطی، کتاب صددانه یاقوت از نشر پیدایش و شغالی در خم رنگ افتاد از نشر نظر، 10 عنوان کتابی هستند که نسخه ترجمه شده آن ها به زبان چینی با حضور مقامات فرهنگی، ناشران و پدید آورندگان اثر، رونمایی می گردد.

این آیین رونمایی به مناسبت بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و جوزی هاو (رایزن فرهنگی سفارت چین) در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد و ناشران و پدید آورندگان به طرح دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه ترجمه کتاب های کودک ایرانی به دیگر زبان های جهان می پردازند.

این مراسم فردا چهارشنبه نوزدهم آبان ماه از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین در صفحه رسمی دبیرخانه طرح حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایرانی در پلتفرم اینستاگرام به نشانی Iranbookgrant قابل دسترس خواهد بود.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست وچهارم آبان ماه تا یکم آذرماه 1400 با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1273

به "تورهای چین: بچه ها چینی خواننده کتاب های کودک ایرانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: بچه ها چینی خواننده کتاب های کودک ایرانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید