جشن شب نوروز در استادیوم 15 هزار نفری 22 گولان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شهردار سنندج گفت: جشن شب نوروز فردا در استادیوم 15 هزار نفر 22 گولان با حضور هنرمندان نامدار کردستان ساعت 14 بعد از ظهر برگزار می گردد.

جشن شب نوروز در استادیوم 15 هزار نفری 22 گولان برگزار می گردد

سید انور رشیدی گفت:خوشبختانه سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی، مرکز نوروز دنیا و مرکز کتاب ایران انتخاب شده و باید در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی کوشش کنیم.

شهردار سنندج گفت: 26 اسفند ماه یکی از روز های تاریخی بود چرا که برگزاری جشن دنیای نورزو با مشارکت شهروندان هنر دوست به برترین شکل ممکن برگزار گردید.

او گفت :جشن شب نوروز در استادیوم 22 گولان برگزار می گردد ، این مراسم با حضور هنرمندان نامدار کردستان فردا یکشنبه 29 اسفند ساعت 14 برگزار خواهد شد.

به گفته رشیدی اجرای موسیقی شاد و فولکلور، اجرای هه لپرکی به وسیله 5 گروه 15 نفره، اجرای سوارانه و روشن کردن آتش از برنامه های این جشن باشکوه است.

شهردار سنندج گفت: تمهیدات لازم و برنامه های این جشن بگونه ای طراحی شده که به چمن و پیست آسیبی وارد نگردد و آتش هم خارج از چمن و به صورت محدود روشن خواهد شد.

او از تمامی شهروندان که در مراسم جشن حهانی نوروز در سالن 6 هزار نفری حضور داشتند و با نظم خاص در این مراسم شرکت کردند تقدیر تشکر کرد و از همه شهروندان دعوت کرد با حضور در جشن شب نوروز در استادیوم 15 هزار نفری 22 گولان به استقبال سال نو برویم.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1426

به "جشن شب نوروز در استادیوم 15 هزار نفری 22 گولان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن شب نوروز در استادیوم 15 هزار نفری 22 گولان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید