برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج آنلاین جام نوروز ویژه دانشجویان کشور

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مسابقه بزرگ شطرنج آنلاین جام نوروز ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور سراسر کشور برگزار گشت.

برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج آنلاین جام نوروز ویژه دانشجویان کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی کلیه مسابقات به همت انجمن شطرنج فدراسیون و اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، مسابقه بزرگ شطرنج آنلاین جام نوروز ویژه دانشجویان با شرکت 402 دانشجو از پنج بخش دانشگاهی وزارت علوم، وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، پیام نور و جامع علمی کاربردی برگزار شد.

در این مسابقه که در ماده بلیتس برق آسا و با زمان سه دقیقه برای هر بازیکن برگزار شد، دانشجویان در مدت 90 دقیقه با هم به رقابت پرداختند و نتایج زیر به دست آمد:

استاد بزرگ اصغر گلی زاده از دانشگاه تبریز اول شد، استاد بین المللی بانوان وصال حامدی نیا از دانشگاه فردوسی مشهد به مقام دوم رسید، امیرعلی غفوریان از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی سوم شد و استاد بین المللی محمدامین مولایی از دانشگاه شهید بهشتی، سینا علافان از دانشگاه فرهنگیان و وحید نوروزی از دانشگاه تهران به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

از نکات قابل توجه این مسابقه مشارکت و تقابل تعداد زیادی از شطرنج بازان مبتدی که شاید این بازی را در همین هفته فراگرفته بودند، با بازیکنان تیم ملی و اساتید بزرگ (GM) و اساتید بین المللی (IM) بود که تجربه فراموش نشدنی برای آنها به وجود آورد و این مسابقه، یکی از پرجمعیت ترین رقابت های ورزشی آنلاین در رشته شطرنج بود.

این مسابقه زیر نظر داور بین المللی خاطره عزیزی و محمد ابراهیم زاده، دبیر انجمن شطرنج فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و رئیس انجمن اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

از سوی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به نفرات برتر، حکم قهرمانی و جایزه اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 319

به "برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج آنلاین جام نوروز ویژه دانشجویان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج آنلاین جام نوروز ویژه دانشجویان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید