بازی کشتار با اره برقی در تگزاس با اقتباس از فیلم ترسناک کلاسیک سال 1974 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سازنده بازی کشتار با اره برقی در تگزاس شرکت Gun Interactive و ناشر آن Sumo Nottingham است. حال بازی کشتار اره برقی تگزاس (The Texas Chain Saw Massacre) بر اساس فیلمی در سال 1974 به همین نام معرفی گردید. هنوز اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده است. به این معنا که هنوز تعیین نیست روی چه پلتفرمی و در چه تاریخی عرضه خواهد شد.

بازی کشتار با اره برقی در تگزاس با اقتباس از فیلم ترسناک کلاسیک سال 1974 معرفی گردید

بازی کشتار اره برقی تگزاس یک بازی ترسناک است. فیلمی که این بازی از آن اقتباس نموده، یکی از مهم ترین فیلم های ترسناک تاریخ است که در سال 1974 عرضه شد. همان طور که گفتیم هنوز اطلاعات چندانی از این بازی عرضه نشده و تنها چند موضوع معدود از طرف شرکت سازنده اعلام شده است.

بازی کشتار اره برقی تگزاس یک بازسازی کامل از فیلم است. به همین دلیل در آن تنها منطقه ها و داستان اقتباس نشده است بلکه به طور کامل از نو ساخته شده است. چیزی که باعث شده این بازی ظاهری کاملا مدرن به خود بگیرد. در کنار این موارد شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا کاراکترها با وجود طراحی نو، اصالت خود را حفظ نموده باشند.

در زمینه طراحی صدا نیز شرایط به همین گونه است. به دلیل تکنولوژی بسیار قدیمی ای که در صدابرداری فیلم استفاده شده تیم سازنده مجبور شدند تا صداهای بازی را هم دوباره طراحی نمایند. در اصل این بازی به گونه ای طراحی شده که حس آشنایی را به شما بدهد اما هرگز قدیمی نخواهد بود.

در این مدت بازی های ترسناک زیادی معرفی شدند. پس از مدتی که این سبک به نوعی در سکوت قرار داشت، بسیار جالب است که این تعداد مورد نو مشاهده کنیم. قطعا سبک ترسناک یکی از پرطرفدارترین سبک ها در دنیای بازی های ویدیویی بوده و جزء چیزهایی است که پتانسیل بسیاری برای خلاقیت دارد. به حدی که ما شاهد ترکیب شدن آن با سبک های بسیاری مثل اول شخص شوتر یا ماجراجویی بودیم. حال معرفی بازی کشتار اره برقی تگزاس یکی دیگر از چیزهایی است که به رقابت اضافه شده است.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1325

به "بازی کشتار با اره برقی در تگزاس با اقتباس از فیلم ترسناک کلاسیک سال 1974 معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی کشتار با اره برقی در تگزاس با اقتباس از فیلم ترسناک کلاسیک سال 1974 معرفی گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کشتار با اره برقی در تگزاس با اقتباس از فیلم ترسناک کلاسیک سال 1974 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید