بازتاب کرونای ترامپ در فضای مجازی، بعضی دعا کردند، عده ای هم پیشنهاد نوشیدن ماده ضدعفونی دادند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، چرا می خواهی خودت را قرنطینه کنی؟ تو که می گفتی (ویروس کرونا) حقه است! حالا وقتش است که جام زهر یا هر مایع شیمیایی دیگر را بنوشی.

بازتاب کرونای ترامپ در فضای مجازی، بعضی دعا کردند، عده ای هم پیشنهاد نوشیدن ماده ضدعفونی دادند

همزمان با اعلام ابتلای رئیس جمهوری آمریکا به کووید-19 و درعین حال عدم اطلاع رسانی شفاف به مردم این کشور درباره میزان وخامت بیماری دونالد ترامپ، این خبر در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته و موجی از واکنش های مختلف از ابراز همدردی گرفته تا خشم و تمسخر... را به دنبال داشته است.

به گزارش ایرنا، توییت روز 11 مهر ماه دونالد ترامپ که در آن خبر ابتلای خود و همسرش به ویروس کرونا را اعلام کرده بود با یک میلیون و 800 هزار لایک بیشترین لایک را در میان تمام توییتهای وی داشته است.

صفحه ترامپ در فیسبوک 29 میلیون دنبال نماینده دارد و نظرهایی که ذیل پست وی گذاشته شده آمیخته به تمسخر و حمایت است.

یکی از کاربران این شبکه اجتماعی نوشت: برای رئیس جمهورمان و خانواده عزیزش دعا می کنیم تا خدا از آنان محافظت کرده و هر چه شر است از آنان دور کند.

مایکل مور مستند ساز صاحب نام آمریکایی نیز در پستی در صفحه فیس بوک خود نوشت: یک حقیقت مطلق درمورد ترامپ وجود دارد. وی یک دروغگوی ثابت قدم، محض، سرسخت، نترس و حرفه ای است. یک دروغگوی پیاپی و ثابت شده.

کاربر دیگری خطاب به ترامپ نوشت: چرا می خواهی خودت را قرنطینه کنی؟ تو که می گفتی (ویروس کرونا) حقه است! حالا وقتش است که جام زهر یا هر مایع شیمیایی دیگر را بنوشی.

در توییتر که ترامپ بیش از 86 میلیون دنبال نماینده دارد، هشتگ TrumpHasCovid ترند اول شد. یکی از هواداران وی توییت کرد: خدا کند با دعا و آرزوی سلامتی ای که به همراه این گل ها می فرستم به زودی قوی و سالم شوید.

بعضی دیگر از کاربران توییتر با ابراز خشم از آنکه رئیس جمهورشان خطر همه گیری کرونا را دستکم گرفته بود به ابراز نظر پرداختند:

سوفیا بوش، بازیگر سینما توییت کرد: هنوز هم مردم را به خاطر پوشیدن ماسک مسخره می کنی؟ از اینکه ماه ها به مردم آمریکا دروغ گفتی شرمسار ای؟

مری ترامپ برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا نیز که مدت ها است از ترامپ و دولتش انتقاد کرده و به تازگی کتابی در این زمینه منتشر کرده، نوشت: همدردی، همدلی و یأس خود را برای بیماران و یا آنان که بر اثر دروغ، فریب یا بی اعتنایی جان باختند کنار می گذارم.

بعضی از کاربران توییتر نیز ابراز نگرانی کردند که بیماری ترامپ به آشفتگی اجتماعی دامن بزند.

یکی از کاربران آمریکایی چینی تبار نوشت: می ترسم اگر ترامپ از کووید 19 بمیرد، هواداران متعصبش که کووید را دوزوکلک می دانستند، آن را ویروس چینی خوانده و خشم خود را متوجه آمریکایی های زردپوست نمایند.

بعضی از مقام های پیشین دمکرات نیز در توییتر برای ترامپ طلب مرگ کرده اند. زارا رحیم، از کارکنان کاخ سفید در دولت باراک اوباما و سخنگوی هیلاری کلینتون در انتخابات 2016 در توییتی که بعداً آن را حذف کرد، آرزوی مرگ رئیس جمهوری آمریکا را کرد. توییتر با هشدار نسبت به این رویه تهدید کرد که بر اساس مقرراتی که از بهار سال جاری به اجرا گذاشته، انتشار چنین مطالبی خلاف خط مشی این تارنما بوده، با آن برخورد شده و حساب کاربر خاطی بسته خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 625

به "بازتاب کرونای ترامپ در فضای مجازی، بعضی دعا کردند، عده ای هم پیشنهاد نوشیدن ماده ضدعفونی دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب کرونای ترامپ در فضای مجازی، بعضی دعا کردند، عده ای هم پیشنهاد نوشیدن ماده ضدعفونی دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید