ایران مقام نخست مسابقات بین المللی جام دریا را کسب کرد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرنگاران/گیلان سر داور ششمین دوره مسابقات بین المللی جام دریا 2021 گفت: جمهوری اسلامی ایران با کسب 204 امتیاز مقام نخست این رقابت ها را کسب کرد.

ایران مقام نخست مسابقات بین المللی جام دریا را کسب کرد

ناخدا یکم عباس حسنی، عصر امروز در اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا 2021 که عصر امروز در سالن اجتماعات همایش های بین المللی منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شده بود اظهار کرد: این مسابقات با حضور 4 تیم و با 8 فروند شناور نظامی از دوم شهریور ماه سال جاری آغاز و تا 12 شهریور ماه سال جاری به اجرا درآمد.

سرداور ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا 2021 با بیان اینکه پس از انجام قرعه کشی مسابقات و مشخص و توالی تیم های شرکت کننده سوت آغاز رقابت ها به صدا در آمد، افزود: این مسابقات در 6 مرحله اجرا شد که در نهایت جمهوری اسلامی ایران با کسب 204 امتیاز به نام قهرمان بر سکوی نخست قرار گرفت.

ناخدایکم حسنی شرح داد: در این رقابت ها تیم روسیه مقام دوم را کسب کرد و تیم های آذربایجان و قزاقستان به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

وی با بیان اینکه این دور از رقابت ها در 6 آیتم برگزار شد، گفت: ورزشکاران در بخش های مبارزه با آبگرفتگی، کنترل صدمات، بقا در دریا و امداد و نجات دریایی، مهار بویه در دریا، تیراندازی سطحی علیه هدف کاذب در دریا، تیراندازی علیه هدف هوایی، تیراندازی به ماکت مین شناور با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش خبرنگاران، در انتها این مرنام و پس از اهدای جوایز تیم های منتخب جام قهرمانی ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا 2021 به جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1169

به "ایران مقام نخست مسابقات بین المللی جام دریا را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران مقام نخست مسابقات بین المللی جام دریا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید