اقدامات شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در جهت برطرف مشکل کمبود آب در شهرکرد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اختلالی که در زمینه آب شرب برای مردم استان به وجود آمد، به سرعت اقدامات لازم از سوی این شرکت در راستای برطرف مشکل آب شرب صورت گرفت و تا به امروز نیز ادامه دارد.

اقدامات شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در جهت برطرف مشکل کمبود آب در شهرکرد

آقای محمدی گفت: افزودن 13 حلقه چاه نو اجاره و خیری به شبکه آبرسانی، بیش از 20 کیلومتر لوله گذاری، نصب پکیج کاهش گل آلودگی آب، کنترل لحظه به لحظه گل آلودی آب و تعبیه علمک برداشت آب از چاه های کشاورزی از جمله اقداماتی است که در راستای برطرف مشکل قطعی آب از سوی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

وی افزود: اتصال خطوط آبرسانی موقت، استقرار تانکر های سیار آبرسانی در سطح شهر، توزیع آب بسته بندی، کوشش برای افزایش توان برطرف گل آلودی آب، کنترل کیفیت آب شرب، آبرسانی شبانه و افزایش منابع آبی انجام شد.

بیشتر بخوانید

محمدی افزود: ایجاد حوضچه ته نشینی، نصب پکیج برطرف گل آلودی تحت فشار، فعال سازی ایستگاه تعادلی، افزایش سامانه های تامین آب، توزیع آب درب منازل، تغذیه مخازن شهر، افزایش ظرفیت برداشت آب از تصفیه خانه سامان و پاسخگویی 24 ساعته مرکز ارتباط شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با مشتریان 122 صورت گرفت.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1507

به "اقدامات شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در جهت برطرف مشکل کمبود آب در شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در جهت برطرف مشکل کمبود آب در شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید