آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی هستند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ایسنا/ براساس سخنان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی هستند.

آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی هستند

قضیه چیست؟

عباس مقتدایی کننده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما در میدان امام اصفهان به مردم قول دادید که جریان آب در داخل زاینده رود به صورت دائمی باشد، در این فرصت باقی مانده حداقل تلاش کنید که به قول خود عمل کنید، آقای روحانی شما نه تنها مدیون مردم اصفهان هستید، بلکه مدیون پرندگان مهاجری هستید که به تالاب گاوخونی می آمدند، خواهش من این است که کمک کنید در این فرصت باقی مانده اقدام خوبی صورت پذیرد، در حال حاضر آب شیرین شده ای که از خلیج فارس به فلات مرکزی رسیده است در آینده نزدیک به سیرجان و یزد خواهد رسید و آب صنعتی اصفهان نیز باید از این محل تأمین شود.

وی اضافه کرد: آقای رئیس جمهور، درآمد کلی استان اصفهان کاهش پیدا کرده و این کاهش درآمد به ضرر کل کشور است. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: آقای رئیس جمهور آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی است، مردم اصفهان به چه زبانی و با چه صدایی باید حرف خود را بیان کنند؟ حداقل اگر در مجلس حضور پیدا می کردید، صدای مردم را به شما می رساندیم و به شما کمک می کردیم. در این فرصت باقی مانده به مجلس بیایید تا به شما کمک کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 866

به "آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید