4 روش شگفت انگیز برای بالا بردن بازدهی بسته بندی محصولات!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، اگر تا به امروز مطالعه زیادی در زمینه بازاریابی و نام تجاری انجام داده اید، می دانید که مصرف نمایندگان تصمیم می گیرند بر اساس تعاملات مکرر با یک برند کار نمایند.

4 روش شگفت انگیز برای بالا بردن بازدهی بسته بندی محصولات!

ممکن است به این موضوع فکر کنید که بسته بندی شما چگونه برند شما را نشان می دهد. لوازم بسته بندی شما می تواند نشان دهنده رنگ های برند شما باشد (که در وب سایت و لوگو شرکت، تی شرت تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و نشریات و غیره استفاده می کنید) و هم کیفیت و سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید. بسته بندی در واقع چیزهای بیشتری در خصوص شرکت شما ارائه می دهد و شما نمی توانید این برداشت ها را به شانس بسپارید.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کجاست ؟

با بسته بندی عالی بیشتر بگویید

اگر می خواهید در یک عملکرد بسته بندی داخلی یا خارجی سرمایه گذاری کنید، حداقل اطمینان حاصل کنید که مشتریان محصولات بسته بندی شده را به روشی استاندارد تحویل می گیرند، پس برترین بسته بندی را می خواهید. ما در اینجا بیشتر در خصوص کالاهای مصرفی صحبت می کنیم، که در مقدار های خاص عرضه می شوند. به اسم مثال، در خصوص بسته بندی مبلمان آنقدر نگران نباشید که برای لباس خرده فروشی.

بیشتر بخوانید : 10 جعبه سازی برتر ایران سال 99 کدام است ؟

ایمنی وسایل بسته بندی شده را فراهم کنید

اگرچه بسته بندی وسایل باید ایمن و محافظت نماینده از وسایل باشد، اما نباید خیلی زیبا یا پرهزینه باشد، زیرا در صورت بازیافت، به وسیله مصرف نماینده دور ریخته می گردد. با یک شریک همکاری کنید تا لوگو شرکت را با حروف مجذوب نماینده حتی روی کارتن عظیم چاپ کنید.

بیشتر بخوانید : 100 ایده خلاقانه و مجذوب نماینده بسته بندی 2020 که باید حتما ببینید!!

اطمینان حاصل کنید که کارگران دستورالعمل بسته بندی محصول را دنبال می نمایند.

به یاد داشته باشید، استاندارد سازی فرآیند بسته بندی صنعتی، ممکن است باعث صرفه جویی در وقت گردد و به شما امکان کنترل بهتر هزینه های بسته بندی خود را بدهد. با این حال، استاندارد سازی فرآیندهای بسته بندی فقط در صورتی کار می نماید که کارمندان تمام مراحل را دنبال نمایند. ایجاد رویه های مکتوب و سازماندهی آنها در یاری های شغلی مصور یاری می نماید. بعضی از شرکت ها حتی تا آنجا پیش می فرایند که فیلم های آموزشی تهیه نموده و برای مراجعه آسان کارمندان به وب سایت خود ارسال می نمایند.

بیشتر بخوانید : فرایند رشد چاپ دیجیتال بسته بندی تا سال 2024 چگونه خواهد بود ؟

فقط جعبه مقوایی با وزن مورد احتیاج هر محصول را بخرید.

بعلاوه این امکان برای شما وجود دارد که هزینه های زیادی را صرف خرید مواد مقوایی کنید تا مشتریان را تحت تأثیر بسته بندی بسته های خود قرار دهید. بسیاری از مصرف نمایندگان مسئول و علاقه مند به محیط زیست، سعی در بازیافت جعبه های مقوایی دارند، اما دیگران این کار را نمی نمایند. تحقیق کنید که چه قدرت و وزنی از مقوا، یک ظرف امن برای هر محصول فراهم می نماید. احتیاجی نیست منابع خود را برای بسته بندی خیلی سنگین هدر دهید.

ضمن آن که، شما نمی خواهید گوشه ها را برش دهید و جعبه های مقوایی بسیار سبک یا ضعیف بخرید. در این صورت، منجر به شکایت مشتری و عدم رضایت او، و گاهی مجبور به خرید برای مشتری با هزینه شرکت می شوید.

مصرف نمایندگان هر روز در خصوص نام تجاری شما و کیفیتی که در هر فرآیند وجود دارد تصمیم گیری می نمایند. این کار از زمانی آغاز می گردد که آنها برای ثبت سفارش به وب سایت شما مراجعه می نمایند و تا تحویل بسته ها ادامه می یابد. اگر در بسته بندی محصولات سرمایه گذاری لازم ر انجام دهید، اطمینان داشته باشید که این عملکرد تدارکاتی به برند شما آسیب نمی رساند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1109

به "4 روش شگفت انگیز برای بالا بردن بازدهی بسته بندی محصولات!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 روش شگفت انگیز برای بالا بردن بازدهی بسته بندی محصولات!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید