15 مدل اکسسوری بچه گانه که ظاهر بچه ها را زیبا و بانمک می کند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، همه ما می دانیم لوازم جانبی مثل کیف، کلاه، عینک آفتابی یا کمربند چه تفاوت زیادی را در استایل و سبک لباس پوشیدن ما ایجاد می کنند. اکسسوری ها در استایل بچه ها هم خیلی ضروری هستند. اگر در پی اکسسوری های تازه و مجذوب کننده برای استایل فرزندتان هستید، ما در این مقاله به معرفی انواع اکسسوری بچه گانه دخترانه و پسرانه و اکسسوری نوزاد پرداخته ایم تا شما بتوانید به راحتی اکسسوری بچه گانه موردنظرتان را انتخاب کنید.

15 مدل اکسسوری بچه گانه که ظاهر بچه ها را زیبا و بانمک می کند

اکسسوری چیست؟

اکسسوری (Accessory) یک کلمه انگلیسی به معنای لوازم جانبی است. این لغت را در هر حوزه ای می توان به کار برد. در حوزه مد و فشن نیز به هر آیتم یا وسیله جانبی که در کنار لباس های اصلی برای افزایش زیبایی و نمای آن ها به کار برود یا حتی به ایجاد هارمونی رنگ در پوشش کمک کند، اکسسوری گفته می شود.

اکسسوری بچه گانه چیست؟

در دنیای مد و فشن بچه ها هم از اکسسوری های متنوعی استفاده می شود. اکسسوری های بچه گانه بخش مهمی از کمد لباس کودک هستند که شما می توانید با انتخاب اکسسوری های شیک که توجه کودکتان را هم به خود جلب می کند، به او کمک کنید تا به بهترین شکل ممکن ظاهر شود. با توجه به گزینه های متنوع موجود در بازار، شما می توانید اکسسوری های مختلف را امتحان کنید و ظاهری منحصر به فرد برای کودک خود ایجاد کنید.

این لوازم جانبی در دو دسته اکسسوری بچه گانه قابل حمل و اکسسوری پوشیدنی بچه گانه تقسیم می شوند.

اکسسوری های قابل حمل کودک شامل عینک آفتابی، انواع چتر ، بادبزن، جاکلیدی و آویزهای مختلف لباس کودک می شود.

اکسسوری های پوشیدنی کودک شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، چکمه و کفش، جوراب، دستکش، کت، پاپیون، کراوات، انواع کلاه، کمربند و ساسبند شلوار، زیورآلات، ساعت، دستبند، شال، روسری هستند.

اکسسوری های بچه گانه یک هدف کاربردی را دنبال می کنند

بهتر است بدانید که اکسسوری کودک فقط جنبه زیبایی ندارد بلکه در اغلب موارد، بسیار کاربردی و ضروری است. به عنوان مثال برخی از آن ها مانند کش موی گل دار می توانند به آراسته ماندن موهای دختر شما کمک کنند یا جوراب های ساق بلند که علاوه بر زیبایی استایل، پاهای فرزندتان را گرم نگه می دارند.

اکسسوری کردن یک راه عالی برای شیک پوشی و مجذوب کنندهتر کردن لباس های معمولی است. به همین دلیل است که هنگام لباس پوشیدن کودک خود بهتر است از اکسسوری های بچه گانه استفاده کنید.

نکاتی برای انتخاب بهترین اکسسوری بچه گانه دخترانه و پسرانه

انتخاب اکسسوری بچه گانه مناسب برای فرزندتان می تواند کمی چالش برانگیز باشد. این اکسسوری ها مکمل لباس کودک شما هستند. هنگامی که اکسسوری مناسب را برای کودک خود انتخاب می کنید، باعث زیباتر به نظر رسیدن لباس های او می شوید و به استایل او ظرافت می بخشید.در ادامه چند نکته که به شما در انتخاب اکسسوری بچه گانه دخترانه و پسرانه کمک می کنند، آورده ایم:

1. راحتی

هنگام انتخاب اکسسوری برای بچه ها، راحتی بسیار مهم است. باید اطمینان حاصل کنید که مواد مورد استفاده در ساخت اکسسوری به کودک آسیبی نمی رساند یا باعث ناراحتی او نمی شود.

2. توجه به رنگ ها

بچه ها رنگ های شاد را دوست دارند. پس هنگام خرید برای فرزندتان نباید از انتخاب اکسسوری های رنگارنگ غافل شوید.

3. ایمنی اکسسوری بچه گانه

ممکن است کمی دور از فکر به نظر برسد، اما هنگام خرید اکسسوری کودک، ایمنی باید دغدغه اصلی شما به عنوان والدین باشد. نوزادان و بچه ها نوپا تمایل دارند چیزهای مختلف را در دهان خود قرار دهند و شما باید از خرید هر چیزی که بیش از حد نوک تیز یا خطرناک است، جدا خودداری کنید.

با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در بالا، می توانید تعدادی اکسسوری بچه گانه مناسب انتخاب کنید و لباس پوشیدن را برای کودک خود به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل کنید.

شما می توانید در خبرنگاران ، جدیدترین و بهترین اکسسوری های قابل حمل و پوشیدنی مناسب با استایل کودکتان را خریداری کنید. از قدرت تاثیرگذاری اکسسوری ها غافل نشوید. گاهی با تغییر تنها یک آیتم، می توانید پوشش کودکتان را متحول و مجذوب کنندهتر کنید.

اکسسوری بچه گانه دخترانه

اکسسوری های بچه گانه دخترانه در خبرنگاران دارای چندین دسته بندی است. این دسته بندی ها شامل انواع کوله پشتی دخترانه، کیف دخترانه، کمربند دخترانه، عینک دخترانه، ست هدیه دخترانه، دستکش دخترانه، زیور آلات مو دخترانه مانند گیره مو، تل مو، توربان، هدبند، کش مو، کلیپس مو و دستمال سر، سرپوش دخترانه و کلاه، زیورآلات دخترانه مانند گوشواره، گردنبند، النگو و دستبند، شال و روسری دخترانه و دستمال گردن دخترانه، کیف پول و کیف لوازم آرایش دخترانه، ساعت دخترانه، لوازم جانبی و اکسسوری عینک دخترانه، جوراب و جوراب های ساق بلند دخترانه می شود. هر کدام از این لوازم جانبی را می توانید در موقعیت های مختلفی مانند رسمی، مهمانی و… با استایل های مختلف هماهنگ کنید.

در ادامه به معرفی 5 مدل از پرفروش ترین اکسسوری دخترانه در خبرنگاران می پردازیم.

1. زیور آلات مو دخترانه آی جواهر مدل 002 مجموعه 557 عددی

به عنوان پدر و مادر احتمالا استرس ناشی از مدل دادن به موهای فرزندتان قبل مهمانی و جشن ها را درک می کنید، اکسسوری های مو که مجذوب کننده و شیک هستند، کار شما را بسیار راحت کرده اند. زیورآلات مو دخترانه آی جواهر یک مجموعه بی نظیر از انواع لوازم برای آراستن موهای زیبای دخترتان در خانه یا مهمانی ها است. این ست اکسسوری مو شامل: 500 عدد چلگیس، پنجاه عدد کش حوله ای سایز بزرگ، شش عدد کلیپس سایز کوچک و یک عدد کلیپس سایز بزرگ 10 سانتی متر است.

2. ساعت مچی دیجیتال بچه گانه طرح عروسکی کد 4

موتور ساعت مچی دیجیتال بچه گانه دخترانه کوارتز است. فرم صفحه نمایش آن بیضی و جنس شیشه آن از رزین و جنس بدنه و بند ساعت از سیلیکون است. این ساعت قطعا می تواند یک گزینه شیک و عروسکی برای تکمیل استایل دختر کوچک تان در هر موقعیتی باشد.

3. گردنبند دخترانه مدل ست روح بسته 2 عددی

گردنبد دخترانه ست روح از جنس استیل دارای زنجیری به طول 50 سانتی متر است. این گردنبند بامزه و زیبا می تواند یکی از اکسسوری های موردعلاقه دختر کوچولوی شما باشد.

4. کوله پشتی دخترانه مدل RXZ-281

اگر در پی یک کوله پشتی بامزه با طرحی منحصر به فرد هستید که وزنی کمی داشته باشد، پیشنهاد ما کوله پشتی دخترانه مدل RXZ-281 است. یک کوله پشتی با کیفیت از جنس پلی استر که در عین مقاومت و طول عمر بالا، ضد آب هم هست.

5. کش مو دخترانه مدل 02 بسته 24 عددی

یک مجموعه مجذوب کننده از کش موهای پاپیونی در رنگ های پاستیلی و شاد که دل هر دختر بچه ای را با خود همراه می کند. مجموعه کش مو دخترانه دارای 24 عدد کش مو است که می توانید برای آراستن موهای دخترتان در مدل های مختلف از آن ها استفاده کنید.

6. استند زیورآلات مدل شاخ گوزن کد we2

استند زیورآلات وسیله ای کاربردی برای نگهداری و در دسترس بودن انواع اکسسوری های موردنیازتان مانند دستبند، گوشواره، کش مو، گیره و… است. استند اکسسوری مدل شاخ گوزن از جنس پلاستیک و دارای ابعاد 25x15x22 سانتی متر است.

اکسسوری بچه گانه پسرانه

دسته بندی اکسسوری های بچه گانه پسرانه در خبرنگاران بسیار متنوع هستند. این دسته بندی ها شامل کوله پشتی پسرانه، کیف پسرانه، کمربند پسرانه و کمربند و بند های شلوار (ساسبند)، عینک پسرانه، دستکش پسرانه، انواع سرپوش پسرانه و کلاه، اکسسوری ورزشی پسرانه، کراوات و پاپیون پسرانه، کیف پول پسرانه، ساعت پسرانه، لوازم جانبی و اکسسوری عینک پسرانه، جوراب پسرانه و دستبند پسرانه هستند.

در ادامه سعی می کنیم با معرفی 5 مدل از پرفروش ترین اکسسوری پسرانه در خبرنگاران به شما در انتخاب نهایی کمک کنیم.

1. کوله پشتی پسرانه مدل VES-1802

کوله پشتی پسرانه مدل VES-1802 یک گزینه عالی برای استفاده روزانه فرزند شماست. زیرا علاوه بر زیبایی دارای کیفیت و وزن سبک است. جنس پارچه به کار رفته در بدنه این کار پلی استر مرغوب است. در نتیجه این کوله پشتی پسرانه ضد آب بوده و در برابر پارگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است. به دلیل کیفیت بالای پارچه آن، دارای عمری طولانی است. دارای یک دستگیره در بالا و دو بند پهن قابل تنظیم در پشت کوله است تا حمل آن برای شما راحت تر شود. همچنین می توانید از دو جیبی که در کنار کوله طراحی شدند برای قرار دادن قمقمه آب و نوشیدنی های خود استفاده کنید.

2. ساعت مچی دیجیتال بچگانه مدل مرد عنکبوتی کد 04

اگر قصد خرید یک ساعت مچی فوق العاده مجذوب کننده را برای پسرتان دارید، ساعت مچی دیجیتال مدل مرد عنکبوتی کد 04 در رنگ بندی های متنوع، یک گزینه عالی است. بند آن از جنس سیلیکون و بسیار نرم و انعطاف پذیر است. از جمله امکانات این ساعت قابلیت تنظیم تاریخ است.

3. کلاه پسرانه مدل 0012

کلاه اسکارف پارچه ای دولایه، یک کلاه دورو اسپرت از جنس تریکو موهر است. کلاهی که می توانید در فصول پاییز و زمستان از آن استفاده کنید. اگر در پی کلاهی ساده و در عین حال شیک برای خود و یا فرزندتان هستید، ما کلاه فری سایز پسرانه مدل 0012 را پیشنهاد می کنیم.

4. عینک آفتابی بچگانه مدل C ci

عینک آفتابی برای بچه ها یک وسیله تزئینی نیست. پس بهتر است برای محافظت از چشم های کودکتان از عینک آفتابی بچه گانه با UV400 استفاده کنید. فرم عینک آفتابی بچه گانه مدل C ci گرد و مناسب هر فرم صورتی است.

5. ست ساسبند و پاپیون پسرانه مدل CM181m

وجود یک ست ساسبند و پاپیون در کمد لباس هر پسری از ضروریات است. جنس ست ساسبند و پاپیون پسرانه مدل CM181m از پلی استر است. با توجه به طرح ساده آن، قابلیت هماهنگی با هر نوع پیراهن و شلواری را دارد. این کار با کیفیت تولید کشور ترکیه است و سایز ساسبند و پاپیون آن متناسب با کودک شما قابل تنظیم هستند.

اکسسوری نوزاد

اگر فرزندتان در مرحله نوزادی است، ما همچنان چند پیشنهاد مجذوب کننده برای شما داریم.

1. سنجاق سینه نوزادی مدل وان یکاد و چشم نظر

اگر در پی یک سنجاق سینه برای قنداق نوزادتان هستید، سنجاق سینه نوزادی مدل وان یکاد و چشم نظر مناسب شما است. طول سنجاق سینه 5 سانتی متر و از جنس فلز است. همچنین دارای سه آویز کوچک وان یکاد، چشم نظر و رنگین کمان است.

2. هدبند نوزادی ریماز مدل گره پاپیونی کد m318

یکی از پرطرفدارترین مدل های تل دخترانه، هدبند سر ریماز مدل گره پاپیونی است. این هدبند را می توانید بعد از 3 ماهگی برای آراستن موهای دختر زیبایتان در جشن ها و مهمانی ها استفاده کنید. جنس این هدبند دخترانه کشی و پارچه ای است به همین دلیل برای نوزادان و بچه ها بسیار مناسب و بی خطر است.

3. ست هدبند و پاپوش نوزادی ریماز مدل پاپیونی کد m903

اگر شیرخوارتان هنوز راه نمی رود، بهترین گزینه برای پوشاندن و حفاظت از پاهای او، پاپوش است. بهتر است تا زمانی که کودکتان شروع به راه رفتن نکرده است، به جای کفش از پاپوش های مناسب برای او استفاده کنید. ست هدبند و پاپوش نوزادی ریماز مدل پاپیونی کد m903 به طور همزمان پاهای دختر کوچکتان را می پوشاند و جلوه موهای او را بیشتر می کند.

4. پیش بند نوزادی مدل BABY

پیش بند نوزادی مدل BABY، یک پیش بند دو لایه از جنس پارچه نخ پنبه است. به همین دلیل نرم و لطیف و مناسب نوزادان است. قابلیت تنظیم دکمه روی گردن پیش بند را دارد. قابل شست وشو در ماشین لباسشویی بوده و با توجه به کیفیت بالای پنبه آن، ایجاد حساسیت نمی کند. شما می توانید از این پیش بند در منزل و حتی مهمانی ها استفاده کنید. زیرا علاوه بر آنکه مانع ریختن مواد مختلف بر روی لباس های کودکتان می شود، با طراحی جالب خود مانند یک دستمال گردن شیک برای کودکتان هم عمل می کند.

سخن پایانی

اکسسوری کودک در زیبایی و مجذوب کنندهیت استایل فرزندتان بسیار موثر است. امیدواریم با معرفی انواع اکسسوری بچه گانه در این مقاله به انتخاب بهتر شما کمک کنیم.

منبع: OneFriday

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1687

به "15 مدل اکسسوری بچه گانه که ظاهر بچه ها را زیبا و بانمک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مدل اکسسوری بچه گانه که ظاهر بچه ها را زیبا و بانمک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید