گل محمدی: روی زمین ورزشگاه وطنی نمی شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد، به اندازه یک برد تلاش کردیم

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد سرخپوشان را دیدار مقابل نساجی مازندران مطلوب خواند و مدعی شد آنها به اندازه رسیدن به یک برد در زمین تلاش کرده اند.

گل محمدی: روی زمین ورزشگاه وطنی نمی شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد، به اندازه یک برد تلاش کردیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، گفت: برای پیروزی در بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم، اما متأسفانه از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم. با توجه به شرایط چمن هم به نظرم خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم. در این شرایط فقط می توانیم از روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم به گل برسیم که روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و روی بازی مستقیم هم به گل رسیدیم.

وی افزود: درباره شرایط فنی بازی با توجه به شرایط حاکم بر مسابقه نمی شود زیاد صحبت کرد، ولی به نظرم باید در این شرایط از فرصت ها استفاده کنیم تا بتوانیم پیروز شویم، اما ما فقط توانستیم از یکی از موقعیت ها استفاده کنیم. بچه ها واقعاً تلاش خوبی کردند و می توانستیم برنده هم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراضش به داوری گفت: ما امروز خیلی آرام بودیم. من خوب بودم. نگران من نباشید و مثل قبل آرام هستم. شرایط بازی اینطور بود که صحبت کنیم و بیشتر حرف های مان هم با بازیکنان مان هم بود. در طول 90 دقیقه هم در فوتبال ایران طبیعی است در یکی دو صحنه به داوری اعتراض کنیم. چیزی نیست که در مورد آن حرف بزنیم. بنیادی فر از داوران خوب ماست و شرایط برای داوران هم سخت است. روی گل اولی هم که دریافت کردیم خطا روی امیری اعلام نشد و ما به همین دلیل اعتراض کردیم. به نظرم در مجموع داوری خوب بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا درخواست نکردند بازی با نساجی به فردا موکول شود، گفت: مگر دست ما بود؟ فکر می کنم فردا هم همین مسائل را داشتیم و فرقی نمی کرد. من می خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم. به هر حال ما یک کشور ثروتمند به لحاظ منابع هستیم و گاز و نفت و همه چیز داریم. از مسئولان شهرها می خواهم در بحث زیر ساخت ها همت بیشتری داشته باشند. مسئولان ما ادعا دارند که ورزش امر به معرف است، وقتی در بخش ورزش هزینه کنیم این هزینه هدر نمی رود و این هزینه برای نشاط جامعه است. من همیشه گفتم ما می توانیم یک تیم ملی از استان مازندران بدهیم. استعدادهای بسیار خوبی با توجه به ژنتیک خوبی که در این استان هست، وجود دارد. باید از این استعدادها خوب استفاده شود، ولی متأسفانه اولویت ها یک چیز دیگر است و به ورزش توجهی نمی شود. برای جامعه متمدنی مثل ایران باید ورزش یک اصل باشد و باید شرایطی بگذاریم که ورزشکاران به صورت حرفه ای کار کنند. آدم واقعاً وقتی وارد استادیوم ها می شود، تأسف می خورد. اینجا که سرآمد همه استادیوم هاست! این استادیوم اول باید کلنگ بخورد و یک مجموعه دیگر ساخته شود. نمی دانم چرا نسبت به این موضوع بی توجهی شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تأثیر چمن استادیوم شهیدوطنی در کیفیت فنی این مسابقه شرح داد: تأثیرش آنقدر زیاد بود که نمی شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد. به نظرم در این زمین هر تیمی می توانست ارسال بیشتری انجام دهد پیروز تر بود. این شرایط برای انجام یک بازی لیگ فزونی نرمال نیست و شرایط خوبی برای دو تیم نبود.

گل محمدی همچنین شرح داد: پرسپولیس از گذشته مرد روزهای سخت بوده است. همیشه به بازیکنانم گفتم اگر به پیروزیتی دست یافتند فقط به خاطر انگیزه زیاد و شخصیت بزرگ تیم است. در هر صورت اتفاقاتی که برای ما قبل از فینال آسیا افتاد و مسابقاتی که لغو شد، به ضرر تیم مان شد. الان هم یکسری بازی های عقب افتاده داریم و شرایط سختی برای ادامه مسابقات است. ما باید همه جوره آمادگی داشته باشیم تا سربلند بیرون بیاییم. امروز هم بچه ها تلاش کردند، ولی از موقعیت ها استفاده نکردیم، اما اینکه یک برنامه فشرده برای تیم ما وجود داشته باشد، بی انصافی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 797

به "گل محمدی: روی زمین ورزشگاه وطنی نمی شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد، به اندازه یک برد تلاش کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: روی زمین ورزشگاه وطنی نمی شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد، به اندازه یک برد تلاش کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید